Hvad er status quo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

SRP

Hej piger

Jeg ku godt tænke mig at høre fra jer som har været i gang med PB i over et halvt år. Vi har næsten været i gang et år, og jeg er nu på 5. måned i behandling med pergotime, ovitrelle (PCO). Jeg tænker hele tiden på det her og forstår simpelthen ikke, hvorfor det ikk lykkes. Vi er unge (24 og 25 år) og min kærestes sædkvalitet er helt i top. Jeg har mild pco, men har dog fanget min naturlige ægløsning flere gange hmm jeg synes det er så underligt der ikke sker det mindste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

pastry26

SRP skriver:

Hej piger

Jeg ku godt tænke mig at høre fra jer som har været i gang med PB i over et halvt år. Vi har næsten været i gang et år, og jeg er nu på 5. måned i behandling med pergotime, ovitrelle (PCO). Jeg tænker hele tiden på det her og forstår simpelthen ikke, hvorfor det ikk lykkes. Vi er unge (24 og 25 år) og min kærestes sædkvalitet er helt i top. Jeg har mild pco, men har dog fanget min naturlige ægløsning flere gange hmm jeg synes det er så underligt der ikke sker det mindste.

Jeg er sikker på det nok skal lykkedes for jer!! 

Jeg er selv 31 år, vi har prøvet i halvandet år ca. og er igang med vores 2 iui forsøg. Vi fejler ingenting. Jeg tror det er meget individuelt hvorfor man ikke kan og kan få børn for den sags skyld. Alle mine veninder der har børn/er gravide er 30+ og de har allesammen fået deres i første forsøg, naturligt vel og mærke.

Uanset alder og situation må man væbne sig med tålmodighed. Og i mellemtiden, kan man altid få støtte herinde 

Anmeld

25. juni 2012

Kris89

kan ikke svare på dit spørgsmål, men stille dig et andet jeg håver du vil svare på

har klinikken fortalt hvor længe du skal være på pergotime uden held før de vil se dig igen??

tror måske det er pergotime jeg skal på nu her engang nemlig

Anmeld

25. juni 2012

camillahej

Er i samme situation som dig vi prøvet dog 2 år før vi kom i behandling har så været i behandlin 1. 1/2 år  blev gravid to gange tabte i uge 6-7 og holdte så pause jeg tabte mig 15,1 kg og fik den sejr havde glemt alt om ønsket om et barn da vi købte os en lille hund jeg skulle til samtale i brædstrup om mikroinsimation og vupti dagen efter testede jeg positivt på graviditetstest og ægløsningstest så håbet er der det skal nok lykkeds jer jeg er selv 23 min mand er 21 kæmpe knus og 

Anmeld

25. juni 2012

SRP

Kris89 skriver:

kan ikke svare på dit spørgsmål, men stille dig et andet jeg håver du vil svare på

har klinikken fortalt hvor længe du skal være på pergotime uden held før de vil se dig igen??

tror måske det er pergotime jeg skal på nu her engang nemlig

Jeg er netop i gang med 5. omgang pergotime, men bliver scannet hver måned for at se at det resulterer i ægløsning. Hvis ikke det lykkes efter 3 behandlinger mere tror jeg vi skal videre i behandlingssystemet.

Anmeld

25. juni 2012

Kris89

SRP skriver:

Jeg er netop i gang med 5. omgang pergotime, men bliver scannet hver måned for at se at det resulterer i ægløsning. Hvis ikke det lykkes efter 3 behandlinger mere tror jeg vi skal videre i behandlingssystemet.

tusind tak for svar..

dejligt at der ligesom er en "tid" på, hvis du forstår...

at det ikke bare kan gøre i flere år uden resultat...

er spændt på hvad jeg/vi skal igennem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.