argg så skete det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

tjaaa jeg skriver anonym da jeg ikk vil dunkes i hovedet af det, men selvfølgelig har man det skidt over det

vi sidder som altid om morgenen og hygger med tegnefilm med den største og den mindste på 9 uger ligger ved min side på sofaen og sover formiddagslur

jeg går så ud i køkkenet for at få lidt morgenmad, far som sidder derinde kommer ud til mig lidt efter,
og vi tænker at baby sover og store er gået med os ud, så det er fint nok, men pludselig efter 5 min høre vi et pump ( vi har gulvtæppe heldigvis) og baby ligger så på gulvet i et stort hyl!!!!

blæser ind og tager baby op , som stopper med at hyle med det samme og giver os et smil

ja jaaaa okay men hold da op jeg blev forskrækket!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Nattøs

Anonym skriver:

tjaaa jeg skriver anonym da jeg ikk vil dunkes i hovedet af det, men selvfølgelig har man det skidt over det

vi sidder som altid om morgenen og hygger med tegnefilm med den største og den mindste på 9 uger ligger ved min side på sofaen og sover formiddagslur

jeg går så ud i køkkenet for at få lidt morgenmad, far som sidder derinde kommer ud til mig lidt efter,
og vi tænker at baby sover og store er gået med os ud, så det er fint nok, men pludselig efter 5 min høre vi et pump ( vi har gulvtæppe heldigvis) og baby ligger så på gulvet i et stort hyl!!!!

blæser ind og tager baby op , som stopper med at hyle med det samme og giver os et smil

godt der ikke skete noget  nu ved i bare i kke kan gå fra baby

Anmeld

25. juni 2012

Karo

Anonym skriver:

Jeg tror vi alle mere eller mindre har gjort det samme

Man tror ikke de kan vende sig endnu og så sker det at de falder.

Godt at der ikke skete den lille noget.

Anmeld

25. juni 2012

komodo

Det har 9 ud af 10 mødre prøvet tror jeg, ingen dunk herfra, det er jo bare en tanketorsk, tror endda det skete et par gange med den mindste for mig inden jeg lærte at lægge en dyne indtil så han ikke kunne trille, du eller jeg for den sags skyld er ikke en dårlig mor af den grund så op med humøret, baby er ok

Anmeld

25. juni 2012

Saram

Det har min datter altså også prøvet et par gange.

Både engang da hun var meget lille og også nu efter hun er blevet et år. De er seje de små pus!

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

godt der ikke skete noget  nu ved i bare i kke kan gå fra baby

yep så fremover må baby med ud i køkkenet hehe

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg tror vi alle mere eller mindre har gjort det samme

Man tror ikke de kan vende sig endnu og så sker det at de falder.

Godt at der ikke skete den lille noget.

nej, det er godt nok gået stærkt, vi har endag nogen sofaer der er 90 cm i dybden, så der skal alligevel møffes noget, menn det har han så også gjort hurtigt

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Det har 9 ud af 10 mødre prøvet tror jeg, ingen dunk herfra, det er jo bare en tanketorsk, tror endda det skete et par gange med den mindste for mig inden jeg lærte at lægge en dyne indtil så han ikke kunne trille, du eller jeg for den sags skyld er ikke en dårlig mor af den grund så op med humøret, baby er ok

hehe . . min store har også taget turen end af vores seng, men det var lige ned i hundekurven fyldt med tæpper såå der lanede han blødt hehe

Anmeld

25. juni 2012

komodo

Anonym skriver:

hehe . . min store har også taget turen end af vores seng, men det var lige ned i hundekurven fyldt med tæpper såå der lanede han blødt hehe

ja det sker jo, og der er jo hverken langt fra sengen eller sofaen ned, ulykker sker, synes det er meget værre når det er fald fra trapper, pusleborde og højstole, det har jeg heldigvis været forskånet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.