Billig myggespray ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.112 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Princesspigen

hejsa alle i dejlige damer..

jeg står og skal på LLF - Langelands festival her i den kommende måned..

jeg skal stå på nogle vagter i en port som security vagt, lige i udkantet af en skov som jeg har gjordt det 3 gange/år før..

men når man står der og solen står op eller går ned, er vi MEGET plaget af myg der, og de plejer næsten at spise mig levende!  

jeg syndes at 100 kr er lidt dyrt for en myggespray og så fortæller min mor at hun har hørt at citron-saft sku være lige så godt.. ? det sku være noget med at det er lugten der holder dem væk.. ?

nogle der kender til dette eller har et andet billiger råd eller triks til hvordan jeg undgår at blive ædt ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Princesspigen

Princesspigen skriver:

jeg skal stå på nogle vagter i en port som security vagt, lige i udkantet af en skov som jeg har gjordt det 3 gange/år før..

men når man står der og solen står op eller går ned, er vi MEGET plaget af myg der, og de plejer næsten at spise mig levende!  

jeg syndes at 100 kr er lidt dyrt for en myggespray og så fortæller min mor at hun har hørt at citron-saft sku være lige så godt.. ? det sku være noget med at det er lugten der holder dem væk.. ?

nogle der kender til dette eller har et andet billiger råd eller triks til hvordan jeg undgår at blive ædt ? ?

opper lige en gang ?

Anmeld

25. juni 2012

Mom2

Princesspigen skriver:

Sidste år havde Godmorgen Danmark sådan en mygge ekspert inde, som forklare at de der myggespray ikke virker. Kun hvis man kan købe nogle af dem fra Sverige eller Norge, da der er noget i dem som virker, men som ikke må bruges i følge Dansk lov...

Jeg kan tilgengæld anbefale sådan nogle mygge tabeletter som de forhandler i Matas. Jeg tog dem inden en stor FDF lejr i 2006 og de virkede, jeg kom hjem med 2 myggestik og plejede ellers at være ædt!
Har siden jeg tog dem ikke døjet med myg, så de var alle pengene værd

Anmeld

25. juni 2012

FrkDitte

Princesspigen skriver:

Hejsa,

Det svenske Djungleolja er rigtig godt.. og det kan købes herhjemme.

Det er noget med det ikke, i DK, er tilladt til mennesker, så det bliver solgt til dyr i stedet. Så er det lovligt. Prøv i jagtbutikker.. Men effektivt, det er det..

D.

Anmeld

25. juni 2012

Princesspigen

Christina9870 skriver:

Sidste år havde Godmorgen Danmark sådan en mygge ekspert inde, som forklare at de der myggespray ikke virker. Kun hvis man kan købe nogle af dem fra Sverige eller Norge, da der er noget i dem som virker, men som ikke må bruges i følge Dansk lov...

Jeg kan tilgengæld anbefale sådan nogle mygge tabeletter som de forhandler i Matas. Jeg tog dem inden en stor FDF lejr i 2006 og de virkede, jeg kom hjem med 2 myggestik og plejede ellers at være ædt!
Har siden jeg tog dem ikke døjet med myg, så de var alle pengene værd

det lyder ellers smart..

sørgsmålet er mere om jeg må spise dem som gravid..

Anmeld

25. juni 2012

Princesspigen

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Det svenske Djungleolja er rigtig godt.. og det kan købes herhjemme.

Det er noget med det ikke, i DK, er tilladt til mennesker, så det bliver solgt til dyr i stedet. Så er det lovligt. Prøv i jagtbutikker.. Men effektivt, det er det..

D.

hvis der er noget i der er ulovligt i dk skal jeg nok os være mere opmærksom eftersom jeg er gravid  

Anmeld

25. juni 2012

Mom2

Princesspigen skriver:

det lyder ellers smart..

sørgsmålet er mere om jeg må spise dem som gravid..

Det skulle du nu nok måtte, er noget med det er nogle vitaminer der er i, som i store doser jager myggene væk.. Men det kan jo hurtigt tjekkes i Matas..

Anmeld

25. juni 2012

Princesspigen

Christina9870 skriver:

Det skulle du nu nok måtte, er noget med det er nogle vitaminer der er i, som i store doser jager myggene væk.. Men det kan jo hurtigt tjekkes i Matas..

ja rigtigt.. må ned og høre dem ad..

Anmeld

25. juni 2012

Mom2

Princesspigen skriver:

ja rigtigt.. må ned og høre dem ad..

Kan i hvert fald klart anbefale de piller der hvis du må tage dem som gravid

Anmeld

25. juni 2012

Princesspigen

Christina9870 skriver:

Kan i hvert fald klart anbefale de piller der hvis du må tage dem som gravid

okay, for sidste år lugtede jeg på 3-4 meters afstand af myggespray

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.