Besøg af SP'en.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

CaWi

På onsdag får vi besøg af SP'en. MEN... Min søn er stadig lidt forkølet og snottet.
Skal jeg ringe og bede om hun kommer en anden dag, eller hvordan plejer de at have det med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Nitz - <3 David

CAWI skriver:

På onsdag får vi besøg af SP'en. MEN... Min søn er stadig lidt forkølet og snottet.
Skal jeg ringe og bede om hun kommer en anden dag, eller hvordan plejer de at have det med det??

Det kan jeg fortælle når min sp kommer nu her om en halv times tid.. min søn er os blevet snottet.. Han er dog ikke sløj eller noget..
Men tager "chancen".. og hvis hun ik vil se ham pga. det så må hun jo smutte igen

Anmeld

25. juni 2012

CaWi

Nitz - <3 David skriver:

Det kan jeg fortælle når min sp kommer nu her om en halv times tid.. min søn er os blevet snottet.. Han er dog ikke sløj eller noget..
Men tager "chancen".. og hvis hun ik vil se ham pga. det så må hun jo smutte igen

Venter i spænding....
Min er også frisk og glad. Så tænkte man måske kun aflyste, hvis de virklig hænger med skuffen, og man selv synes det ikke er forsvarligt.
Feks har jeg tænkt mig at blive hjemme fra mødregruppen fredag, hvis han stadig er syg, fordi børnene jo der kan smitte hinanden direkte.

Anmeld

25. juni 2012

Nitz - <3 David

CAWI skriver:

Venter i spænding....
Min er også frisk og glad. Så tænkte man måske kun aflyste, hvis de virklig hænger med skuffen, og man selv synes det ikke er forsvarligt.
Feks har jeg tænkt mig at blive hjemme fra mødregruppen fredag, hvis han stadig er syg, fordi børnene jo der kan smitte hinanden direkte.

Min Sp sagde at det ikke gjorde noget.. Så længe han ikke var syg af det.. Snottet næser smitter ikke som sådan.. Hvis man bare husker at vaske hænder inden man røre ved andre babyer.. Man kan jo lige så nemt blive smittet af at tage ned og handle.. Hvis der er en der hoster eller lignende..

Og når vejret er så omskifteligt så er der mange babyer/børn der får lidt snot..

Anmeld

25. juni 2012

CaWi

Nitz - <3 David skriver:

Min Sp sagde at det ikke gjorde noget.. Så længe han ikke var syg af det.. Snottet næser smitter ikke som sådan.. Hvis man bare husker at vaske hænder inden man røre ved andre babyer.. Man kan jo lige så nemt blive smittet af at tage ned og handle.. Hvis der er en der hoster eller lignende..

Og når vejret er så omskifteligt så er der mange babyer/børn der får lidt snot..

Om ik andet, så kan jeg jo håbe det ik længere er så slemt på onsdag.
Mange tak for hjælp

Anmeld

25. juni 2012

Nitz - <3 David

CAWI skriver:

Om ik andet, så kan jeg jo håbe det ik længere er så slemt på onsdag.
Mange tak for hjælp

Det var så lidt..
Ja der er lige et par dage til endnu.. Håber du har et næsten rask barn på Onsdag Ellers må du jo ringe til sp et par timer før.. Og høre hvad hun mener..

Anmeld

25. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hun kommer bare alligevel. Det betyder ik noget at de er lidt snottet og der er jo stadig et par dage til onsdag. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.