Forvirret og ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Rikke mor

Hej Qvinder :-)

Jeg har simpelthen haft en så dårlig morgen!

Jeg har de sidste 3-4 dage testet - svag - lyserød og mere rød.. 

Kæresten og jeg havde besluttet os for at investerer i en clearblue test - den tog jeg så her til morgen.. Vi havde snakket om det, hvis der stod "ikke gravid".. Men inderst inde håbede vi for gravid.. 

Nååå, men der stod squ for helvede "ikke gravid".. Er løbet kørt? Og har lidt slimmet rødudflåd, men ikke noget markbart (har været gravid tidligerer med tvllinger, hvor jeg mistedet den ene, og besluttede at få en abourt med den sidste) ..

Vi har tidligere testet med ValMed over de 3-4 dage..  

Håber at høre Jeres meninger! Og jeg skal nok lige smide et billed ind af min samling af teste.. 

Kram herfra :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Line8700

Kan godt være at det er mig der ikke forstår, men om løbet er kørt? Hvor lang tid har i prøvet at blive gravide, og er det "øko baby" eller er det med hjælp?

for 2 streger

Anmeld

25. juni 2012

Rikke mor

Mener bare, om der ikke er en spire i maven eller om jeg måske har tabt det! Mener ikke at vi stopper med at prøve, men troede den var der, men clearblue siger ikke gravid.. 

Jamen, vi har prøvet i 3-4 mdr.. så det er ikke særlig lang tid.. og vi gør det naturligt.. Hvad er en øko-baby??

Anmeld

25. juni 2012

komodo

Projekt baby skriver:

Mener bare, om der ikke er en spire i maven eller om jeg måske har tabt det! Mener ikke at vi stopper med at prøve, men troede den var der, men clearblue siger ikke gravid.. 

Jamen, vi har prøvet i 3-4 mdr.. så det er ikke særlig lang tid.. og vi gør det naturligt.. Hvad er en øko-baby??

en øko baby er lavet helt naturligt uden hjælp, har du ikke evt. nogle billeder af de svagt positive tests vi kan se, så kan man nemmere se om de udvikler sig ..

for at du har en lille spire i maven alligevel

Anmeld

25. juni 2012

MorTilVictoria

Projekt baby skriver:

Hej Qvinder :-)

Jeg har simpelthen haft en så dårlig morgen!

Jeg har de sidste 3-4 dage testet - svag - lyserød og mere rød.. 

Kæresten og jeg havde besluttet os for at investerer i en clearblue test - den tog jeg så her til morgen.. Vi havde snakket om det, hvis der stod "ikke gravid".. Men inderst inde håbede vi for gravid.. 

Nååå, men der stod squ for helvede "ikke gravid".. Er løbet kørt? Og har lidt slimmet rødudflåd, men ikke noget markbart (har været gravid tidligerer med tvllinger, hvor jeg mistedet den ene, og besluttede at få en abourt med den sidste) ..

Vi har tidligere testet med ValMed over de 3-4 dage..  

Håber at høre Jeres meninger! Og jeg skal nok lige smide et billed ind af min samling af teste.. 

Kram herfra :-)

Hvornår var din testdag? er du gået over tid eller?

Anmeld

25. juni 2012

Rikke mor

Skulle have den idag. Prøver lige at opload et billed..

Anmeld

25. juni 2012

Rikke mor

Skulle have den idag. Prøver lige at opload et billed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.