Brækket skinneben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.714 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg skrev også godt nok i går, men jeg er stadig i tvivl.

Min søn faldt i går aftes og fik ligesom skinnebenet ind under døren, det er ret hævet og lidt blåt.

Han går og løber næsten uden smerte, men hvis jeg rykker i benet, så gør det ondt.

Jeg overvejer kraftigt at holde ham hjemme fra skole, og opsøge lægen, men jeg ved skisme ikke om jeg bare er for pylret. Højest sandsynligt er det jo nok bare slaget...?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Min søn faldt i går aftes og fik ligesom skinnebenet ind under døren, det er ret hævet og lidt blåt.

Han går og løber næsten uden smerte, men hvis jeg rykker i benet, så gør det ondt.

Jeg overvejer kraftigt at holde ham hjemme fra skole, og opsøge lægen, men jeg ved skisme ikke om jeg bare er for pylret. Højest sandsynligt er det jo nok bare slaget...?

Helt ærligt, synes du ikke bare du skulle kontakte en rigtig læge istedet for at lave indlæg som ingen herinde kan give dig et svar på?
Hvad gør du hvis han har en seriøst brud, men du efter råd fra en hjemmeside sender ham i skole uden læge?

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Helt ærligt, synes du ikke bare du skulle kontakte en rigtig læge istedet for at lave indlæg som ingen herinde kan give dig et svar på?
Hvad gør du hvis han har en seriøst brud, men du efter råd fra en hjemmeside sender ham i skole uden læge?

Joooov for søren da, det var virkelig en god idé, guuuud det havde jeg slet ikke tænkt på.

Anmeld

25. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Joooov for søren da, det var virkelig en god idé, guuuud det havde jeg slet ikke tænkt på.

Spar mig for din sarkasme:

"Jeg overvejer kraftigt at holde ham hjemme fra skole, og opsøge lægen, men jeg ved skisme ikke om jeg bare er for pylret. Højest sandsynligt er det jo nok bare slaget...?"

Det der var dit spørgsmål, helt seriøst, hvad havde du forestillet dig? En diagnose igennem internettet? En forsikring for at der ikke er skade på benet? Hvem skal give dig den?

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Spar mig for din sarkasme:

"Jeg overvejer kraftigt at holde ham hjemme fra skole, og opsøge lægen, men jeg ved skisme ikke om jeg bare er for pylret. Højest sandsynligt er det jo nok bare slaget...?"

Det der var dit spørgsmål, helt seriøst, hvad havde du forestillet dig? En diagnose igennem internettet? En forsikring for at der ikke er skade på benet? Hvem skal give dig den?

Måske søgte jeg bare en der have den ene eller anden erfaring.

Måske en der skrev "Min søn har prøvet det tusindvis af gange, og det er sikkert bare slaget", eller "Min søn gik med et brækket skinneben i 2 uger, fordi det ikke gjorde ondt når han gik på det, så havde jeg ikke opsøgt læge", tjooo der kunne være mange brugbare svar. Og dit er ikke et af dem.

Så spar mig for dine dumme kommentarer.

Anmeld

25. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Måske søgte jeg bare en der have den ene eller anden erfaring.

Måske en der skrev "Min søn har prøvet det tusindvis af gange, og det er sikkert bare slaget", eller "Min søn gik med et brækket skinneben i 2 uger, fordi det ikke gjorde ondt når han gik på det, så havde jeg ikke opsøgt læge", tjooo der kunne være mange brugbare svar. Og dit er ikke et af dem.

Så spar mig for dine dumme kommentarer.

Anyway, jeg ville gå til lægen... Min klare holdning er at det skal man ALTID hvis man er i tvivl... 

det lyder nu ikke umiddelbart som om at skinnebenet er brækket, men alligevel 

Anmeld

25. juni 2012

Karo

Anonym skriver:

Jeg ville gå til lægen og få det tjecket.

Anmeld

25. juni 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg ville tage til læge...

Brækkede selv mit skinneben som lille, som først blev opdaget da det var ved at gro sammen, hvilket resulterede i at jeg har en skæv fod i dag..

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar, jeg får det tjekket ved lægen her i formiddag, og så krydser vi fingre for at der ikke er noget...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.