Hjælp til Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Jeia

Kan jeg blokere for en person på facebook, sådan at jeg ikke ser vedkommendes statusopdateringer, kommentarer og lignende uden at personen opdager dette, men vi stadig er venner ? Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

BabyHL

Du kan gå ind på personens profil, trykke på "venner" og fjerne fluebenet under "vis i nyheder" . Sådan kan man ihvertfald på iPhone

Anmeld

24. juni 2012

twinny

Jeia skriver:

Kan jeg blokere for en person på facebook, sådan at jeg ikke ser vedkommendes statusopdateringer, kommentarer og lignende uden at personen opdager dette, men vi stadig er venner ? Håber nogen kan hjælpe.

Du går ind på vennens side, også der hvor der står venner. Klikker du på, går ned i indstillinger også kan du redigere hvad du vil se fra personen.

Anmeld

24. juni 2012

Jeia

BabyHL skriver:

Du kan gå ind på personens profil, trykke på "venner" og fjerne fluebenet under "vis i nyheder" . Sådan kan man ihvertfald på iPhone

1000 tak for hjælpen. Min halvsøster deler ca 40-50 bibelcitater, billeder og andet i døgnet, jeg er ved at få spat, men kan ikke tillade mig at slette hende som ven.

Anmeld

24. juni 2012

Jeia

twinny skriver:

Du går ind på vennens side, også der hvor der står venner. Klikker du på, går ned i indstillinger også kan du redigere hvad du vil se fra personen.

1000 tak for hjælpen, er ved at få spat af de bunker af ligegyldigheder min halvsøster deler, kan ikke slette hende som ven for freds skyld, så må prøve blokere i stedet.

Anmeld

24. juni 2012

twinny

Jeia skriver:

1000 tak for hjælpen, er ved at få spat af de bunker af ligegyldigheder min halvsøster deler, kan ikke slette hende som ven for freds skyld, så må prøve blokere i stedet.

Kender det godt. Sådan har jeg det med min søsters mand. Alle de dulle billeder.

Anmeld

24. juni 2012

BabyHL

Jeia skriver:

1000 tak for hjælpen. Min halvsøster deler ca 40-50 bibelcitater, billeder og andet i døgnet, jeg er ved at få spat, men kan ikke tillade mig at slette hende som ven.

Tro mig - jeg har fjernet mange fra min nyhedsoversigt. Gider ikke læse alt hvad folk laver 100 gange om dagen.. Hehe .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.