Min fødsel med vores første barn var ret hurtig.. Gik rigtig i gang kl. 4 om natten og jeg var fuld udvidet kl. 8. Da jeg ankom på fg kl. 6 var jeg 4 cm åben, og kl. 8 var jeg jo så fuldt udvidet.
Så jeg har tænkt på hvor hurtigt jeg skal tage ind ved næste barn. Hvad tænker i? Problemet er nemlig, at mine veer varede kun omkring 30 sekunder.. Så FG sagde faktisk først at jeg skulle blive hjemme fordi de var så korte, men var ikke tryg, så tog ind på FG alligevel. Og den JM der tog imod os var mega skeptisk, så hun blev meget overrasket over jeg var 4 cm åben, og da jeg havde født kom hun også ind og undskyldte hun ikke havde troet der var rigtig gang i den.
Men altså, efter noget tid havde jeg hele tiden vestorm, men jeg tænker bare alligevel. Hvordan skal jeg vide hvornår jeg skal tage ind næste gang? Hvis jeg atter en gang ikke passer ind i den der boks der hedder at veerne skal komme så og så ofte, og skal vare mindst 1 minut.. Sådan er det jo ikke hos mig, så hvordan skal jeg lige vide hvornår det er nu, så jeg ikke pludselig står med presseveer hjemme i stuen?? Man siger jo det går hurtigere 2. gang..
Anmeld