Hvornår skal jeg tage på FG næste gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Anonym trådstarter

Min fødsel med vores første barn var ret hurtig.. Gik rigtig i gang kl. 4 om natten og jeg var fuld udvidet kl. 8. Da jeg ankom på fg kl. 6 var jeg 4 cm åben, og kl. 8 var jeg jo så fuldt udvidet.

Så jeg har tænkt på hvor hurtigt jeg skal tage ind ved næste barn. Hvad tænker i? Problemet er nemlig, at mine veer varede kun omkring 30 sekunder.. Så FG sagde faktisk først at jeg skulle blive hjemme fordi de var så korte, men var ikke tryg, så tog ind på FG alligevel. Og den JM der tog imod os var mega skeptisk, så hun blev meget overrasket over jeg var 4 cm åben, og da jeg havde født kom hun også ind og undskyldte hun ikke havde troet der var rigtig gang i den.

Men altså, efter noget tid havde jeg hele tiden vestorm, men jeg tænker bare alligevel. Hvordan skal jeg vide hvornår jeg skal tage ind næste gang? Hvis jeg atter en gang ikke passer ind i den der boks der hedder at veerne skal komme så og så ofte, og skal vare mindst 1 minut.. Sådan er det jo ikke hos mig, så hvordan skal jeg lige vide hvornår det er nu, så jeg ikke pludselig står med presseveer hjemme i stuen?? Man siger jo det går hurtigere 2. gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

DitteFisk

Jeg ville tage derind med det samme næste gang ligeså snart du kan mærke veer. 

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg ville tage derind med det samme næste gang ligeså snart du kan mærke veer. 

Det tænker jeg umiddelbart også, kan jo altid tage hjem igen.. pt bor vi 5 min fra sygehuset i bil, men vi har for det første ikke selv bil så vi skal ringe efter nogen, og så er det jo ikke sikkert vi bor her når vi får nr. 2..

Anmeld

24. juni 2012

Aabye

Min første fødsel varede kun lige knap 5 timer fra den aller mindste spænding i lænden.. Jeg var 9 cm åben da jeg ankom på fødegangen, og var der kun 30 min inden min dreng var født.. <- vi overvejede at vente en halv time mere med at køre.. Havde født i bilen hvis ikke vi var taget afsted.

Den gang sagde min JDM til mig at NÆSTE gang skulle jeg komme ind MED DET SAMME!..

Nu er jeg jo så gravid igen og halvvejs.. Og det står i min journal at jeg kommer med det samme når jeg får veer, jeg har 3 kvarter til sygehuset.. 

Anmeld

24. juni 2012

Sandra09

Altså Jeg fødte også hurtigt første gang men ville ikke rigtig der ind fordi jeg ikke ville virke som en piveskid men da jeg blev overtalt til at tage derop fik jeg presseveer i bilen og fødte en time efter ankomst ..
2. gang havde jeg små veer hele dagen og efter 3 rigtige veer ringede jeg til FG og tog derop med det samme 13 min. efter ankomst lå jeg med min skønne søn i armene .. men er sikker på du kan mærke på dig selv hvornår det er ved at være ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.