Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God aften, de damer.
Jeg har bare et juble indlæg. Drengene har sovet igennem den sidste uge. hvor det bare super skønt. Gud hvor giver det bare meget overskud.
Også blev de to basser 9 mdr igår, tiden flyver afsted.
Livet som tvillingemor er dejligt. De har super meget glæde af hinanden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de dejlige..... og godt med et lille sår på næsen, så man ikke tror, det er den samme søde dreng, man kigger på, hi hi...
Skønt at se hvor glade de er sammen
Hvor er de skønne
Dot D skriver: Hvor er de dejlige..... og godt med et lille sår på næsen, så man ikke tror, det er den samme søde dreng, man kigger på, hi hi... Skønt at se hvor glade de er sammen
høhø. Mange tak. Det har han dog kun de to første billeder.
Ja, det er dejligt, de har hinanden. Der er bare så mange glæder ved at se den pludre og grine sammen.
Slott skriver: Hvor er de skønne
mange tak.
twinny skriver: høhø. Mange tak. Det har han dog kun de to første billeder. Ja, det er dejligt, de har hinanden. Der er bare så mange glæder ved at se den pludre og grine sammen.
Hi hi, såret var også ment lidt som en joke, for jeg er såååååååååååå dårlig til at kende forskel på tvillinger
Min mands kusiner er enæggede og nu har jeg da trods alt kendt dem i 12-13 år, men jeg har virkeligt svært ved at kende forskel.... Så jeg bliver så glad, når én af dem farver hår
Man får sådan lyst til at nive i deres små tykke kinder, ligesom gamle damer altid gør.
Dot D skriver: Hi hi, såret var også ment lidt som en joke, for jeg er såååååååååååå dårlig til at kende forskel på tvillinger Min mands kusiner er enæggede og nu har jeg da trods alt kendt dem i 12-13 år, men jeg har virkeligt svært ved at kende forskel.... Så jeg bliver så glad, når én af dem farver hår
Hehe. Kan sige du er ikk den eneste
sne190810 skriver: Man får sådan lyst til at nive i deres små tykke kinder, ligesom gamle damer altid gør.
Høhø. Ligesom min mormor. tager det som et kompliment. tak, søde <3
Hihi, de prøver at spise hinanden - SÅÅÅ sødt!!!
Hvor er de blevet store søde, og hvor ser de bare glade ud!!
Og dejligt med lidt mere søvn til moar!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128