Anbefal en røremaskine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Malli

Hej piger,
Anbefal en røremaskine sim kan bruges til ar smække en bolledej og en kagedej sammen, samt røre en frosting.

Jeg har længe kigget på en kitchen aid, men de er jo lidt dyre, og vil gerne høre jeres erfaringer, da der er meget delte meninger.
Ellers så kom med jeres anbefalinger af maskiner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Kamulla

har kun hørt godt om keenwood maskinerne... men man skal jo se på motorkraft og størrelse på skålen mm. 

Anmeld

24. juni 2012

Malli

Kamulla skriver:

har kun hørt godt om keenwood maskinerne... men man skal jo se på motorkraft og størrelse på skålen mm. 

Når ja, kenwood havde jeg ikke lige tænkt på. Det må lige undersøges nærmere

Anmeld

24. juni 2012

JulieE

Når ja, kenwood havde jeg ikke lige tænkt på. Det må lige undersøges nærmere

Helt klart en Kenwood  Det er kram!! Jeg har en Kenwood major KM020 og den er SÅ god. Motoren er på 1500 w så den kan virkelig trække noget (mener at have læst at Kitchen Aid er på 300w)

Det er en maskine for livet... Min mormor fik en tilbage omkring 1965 og den virker stadig 

Anmeld

24. juni 2012

*A*

Malli skriver:

Hej piger,
Anbefal en røremaskine sim kan bruges til ar smække en bolledej og en kagedej sammen, samt røre en frosting.

Jeg har længe kigget på en kitchen aid, men de er jo lidt dyre, og vil gerne høre jeres erfaringer, da der er meget delte meninger.
Ellers så kom med jeres anbefalinger af maskiner

Jeg har en Kenwood

Anmeld

24. juni 2012

Malli

JulieE skriver:

Helt klart en Kenwood  Det er kram!! Jeg har en Kenwood major KM020 og den er SÅ god. Motoren er på 1500 w så den kan virkelig trække noget (mener at have læst at Kitchen Aid er på 300w)

Det er en maskine for livet... Min mormor fik en tilbage omkring 1965 og den virker stadig 

Det lyder da til at være noget der er holdbart og mange år i jeg vil klart kigge efter en kenwood tak!

Anmeld

24. juni 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Ønsker mig en Kenwood, min mor har en som er næsten 12 år gammel og den virker bare :-)

Min svigermor købte en Kitchen Aid sidste år og den har været til rep. 2-3 gange siden.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. juni 2012

JulieE

Malli skriver:

Det lyder da til at være noget der er holdbart og mange år i jeg vil klart kigge efter en kenwood tak!

Der er nogle rigtig gode tilbud på den der hedder Major KM020 for tiden bl.a. på hjem.dk 

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

Jeg har valgt at nøjes med den billige fra Kvickly .. Hugin måske ? Kan ikke lige huske mærket Den koster omkring 800 kr ..
Den fungerer fint Så længe det ikke er en kæmpe gærdej man skal røre sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.