Madam Blå skriver:
Er der nogen herinde, der har erfaringer med iforms løbeprogram for begyndere? Jeg synes det virker ganske overskueligt - så det tror jeg, at jeg vil se om kan være noget for mig.
Og til jer, der løber. Hvad løber i i? Er det rigtigt løbetøj, eller kan et par træningsbukser og en bluse gå an? Jeg vil nemlig helst ikke ud og ofre tusinder på det, når jeg endnu ikke er sikker på, om det er noget jeg vil blive ved med.
Og kom endelig med gode råd og tips til en god løbetur 
(Den ligger sikkert forkert, men jeg kan simpelthen ikke finde de andre kategorier
)
Hilsen Kristina 
jeg syntes ligesom dig at programmet virker uoverskueligt, men tror dog at hvis man slet ikke har dyrket nogen former for motion, så er det en god ide at starte langsomt op. Jeg er selv lige startet op med at løbe, har dog gået til spinning hele vinteren.
Jeg startede med at løbe 3 km og har herefter øget km til jeg nu løbe 5 km. Jeg har meldt mig ind i vores lokale løbeklub og det er perfekt, så er der nogen til at presse en.Inden jeg startede der sikrede jeg mig at jeg kunne løbe de 3 km, så jeg ikke var helt på bar bund. Jeg vil råde dig til at finde nogle at løbe med, det giver det bedste resultat.
Med hensyn til tøj, så kan du sagtens bruge hvad du har, men syntes dog det er vigtigt at man har nogle gode sko. Du kan sagtens finde meget billigt løbetøj i føtex, bilka og outlets. Jeg vil klart anbefale at du har nogle løbethights, det er meget behageligt at have på. Jeg syntes det er rart at tøjet ikke er så tungt at løbe med, mit løbetøj er ikke dyre mærker men stadig meget behageligt. En god sports BH er også at anbefale.
God fornøjelse - sæt dig nogle overskulige mål, så er det nemere at få succes.
Anmeld