Jeg har en bror, som i mange år har levet på kanten af livet, forstået på den måde, at ud af til virker han som en fin frisk fyr med styr på tingene. Under overfladen gemmer sig desværre et noget andet billede. Han er en ung mand der dagligt ryger hash, han har et temperament der er meget voldsomt, i perioder tager han disverse stoffer og nervemedicin. Han passer sit arbejde, og er meget vellidt på sin arbejdsplads.
Han tog nogle uger til østen for at relaisere sig selv, her fandt han en sød kæreste i østens slum, og med den kultur de nu engang har. Han kom hjem, og tog afsted igen.
Nu er han endnu engang hjemme, men han er forandret. For det første er han dybt deprimeret, og for det andet aner han ikke hvad han vil med sit liv lige nu.
I perioder er han selvmordtruet, og det tror jeg bestemt han er igen. Vi har i 12 år SKREGET på hjælp, men der er ikke noget at gøre i det danske samfund, ingen kan eller vil hjælpe ham.
Han har en gang været indlagt på den lukkede, men der udskrev han sig selv.
Er der mon nogen her inde der ved hvad muligheder jeg har for at gøre noget??
Han har tidligere gået til psykolog og psykiater (betalt og bestilt af ham selv) uden den store hjælp....
Jeg synes det er svært at blive ved med at se på at han har det så enormt dårligt, og jeg vil så gerne gøre noget, men jeg aner ikke hvad jeg skal/kan gøre... 
Anmeld