Hvilke sygdomme kender I med rødt udslæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Anonym trådstarter

Min datter har rødt udslæt. Det startede i ansigtet, så kom det på arme, mave og ryg, og nu er det også på benene. Jeg kender kun røde hunde og mæslinger, men hun er vaccineret mod begge dele. Ud over udslet er hun oGså forkølet. Hvilke sygdo mé kender I med rødt udslæt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er det knopper eller røde plamager?? Hvis det er røde plamager, ku det godt lyde som lussingesyge!  Vh stine

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Det er røde plamager. Tak for tippet! Det vil jeg lige læse lidt mere på.

Anmeld

23. juni 2012

Sandra09

Anonym skriver:

Det er røde plamager. Tak for tippet! Det vil jeg lige læse lidt mere på.

hmm, jeg tænker lidt nældefeber det er nemlig rødeplamager der klør helt vildt ...

Anmeld

23. juni 2012

Bellas Mor

StineW79 skriver:

Er det knopper eller røde plamager?? Hvis det er røde plamager, ku det godt lyde som lussingesyge!  Vh stine

Hvis det er lussingesyge, så er det som regel altid på kinderne at det er værst, eller der det starter.

Husk, hvis du er gravid og ikke selv har haft lussingesyge, så skal du være ekstrem påpasselig!

Men du kan få testet det ved lægen, med blodprøve.

Held og lykke med den bette. Håber du finder ud af det..

Knus herfra

Anmeld

23. juni 2012

quity

Anonym skriver:

Min datter har rødt udslæt. Det startede i ansigtet, så kom det på arme, mave og ryg, og nu er det også på benene. Jeg kender kun røde hunde og mæslinger, men hun er vaccineret mod begge dele. Ud over udslet er hun oGså forkølet. Hvilke sygdo mé kender I med rødt udslæt?

Kunne godt tyde på lussingesyge.

Er det det skal du huske at det er vigtigt at informere pasningsstedet og alle der er gravide der kommer i kontakt med Jer.

Anmeld

23. juni 2012

Valle81

Lussingesyge, nældefeber, børneeksem... Lige dem jeg kan komme i tanke om

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! Jeg har skrevet til alle i børnehaven (vi har en fælles mail-liste, det er super smart!) at hun måske har Røde hunde eller lussingesyge og at hvis der er nogen der er gravide, så skal de være ekstra opmærksomme.

Jeg chekker også lige op på børneeksem og nældefeber og ser om der er nogle symptomer der passer på det. Men hun har ikke feber og det klør ikke.

Anmeld

24. juni 2012

2babygirls

3 dags feber

Anmeld

24. juni 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar! Jeg har skrevet til alle i børnehaven (vi har en fælles mail-liste, det er super smart!) at hun måske har Røde hunde eller lussingesyge og at hvis der er nogen der er gravide, så skal de være ekstra opmærksomme.

Jeg chekker også lige op på børneeksem og nældefeber og ser om der er nogle symptomer der passer på det. Men hun har ikke feber og det klør ikke.

Da min søn havde nældefeber kløede det ikke, men "kildede" som han selv sagde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.