Waaauu jeg er stolt af mig selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Leonora

Hej tøser

Jeg startede d 26 dec med at løbe. Jeg har før vi fik børn løbet lidt men har aldrig syntes det det var sjovt.

Men efter Vigga kom til verden besluttede jeg mig til at give løb en chance. Og det skal siges at jeg vejer 8 kg for meget
På den første tur var jeg efter 500 m ved at brække mig og mine ben var ved at falde af
Jeg halsede mig igennem 3 km og det tog næsten 30 min

Så fandt jeg en go løbe makker og vi fik hurtigt en go fast løbe rytme ca 3 gange om ugen. Og min tid blev bedre og bedre

Vi kom op på 5 km ret hurtigt og i foråret begyndte vi at løbe Christians havner milen ( 7,5 km). det er 1 gang om mnd hele sommeren.

Men idag nåede jeg mit første delmål. Jeg løb 10 km (ørestads løbet på Amager.

Dog ikke så hurtigt som håbet - men på 6,30 min/km. Havde håbet at jeg ku gøre det på en time men er nu bare stolt over at have gennemført uden at gå og i et ok tempo

Nå ville ik så meget med dette indlæg ud over at fortælle at ALLE kan lære at løbe.

Go aften tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Guldimaven

Det er da også bare rigtig godt klaret!

Anmeld

23. juni 2012

Koen.

Sejt gået

Anmeld

23. juni 2012

Janni.

tanja. skriver:

Sejt gået

Du tager helt fejl! Hun løb jo.  

Til TS: Sejt, kan godt forstå du er stolt. 

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

Leonora skriver:

Hej tøser

Jeg startede d 26 dec med at løbe. Jeg har før vi fik børn løbet lidt men har aldrig syntes det det var sjovt.

Men efter Vigga kom til verden besluttede jeg mig til at give løb en chance. Og det skal siges at jeg vejer 8 kg for meget
På den første tur var jeg efter 500 m ved at brække mig og mine ben var ved at falde af
Jeg halsede mig igennem 3 km og det tog næsten 30 min

Så fandt jeg en go løbe makker og vi fik hurtigt en go fast løbe rytme ca 3 gange om ugen. Og min tid blev bedre og bedre

Vi kom op på 5 km ret hurtigt og i foråret begyndte vi at løbe Christians havner milen ( 7,5 km). det er 1 gang om mnd hele sommeren.

Men idag nåede jeg mit første delmål. Jeg løb 10 km (ørestads løbet på Amager.

Dog ikke så hurtigt som håbet - men på 6,30 min/km. Havde håbet at jeg ku gøre det på en time men er nu bare stolt over at have gennemført uden at gå og i et ok tempo

Nå ville ik så meget med dette indlæg ud over at fortælle at ALLE kan lære at løbe.

Go aften tøser

Ej hvor er det flot klaret ... GODT GÅET !!! 

Anmeld

23. juni 2012

Koen.

Janni. skriver:

TToTosToss

Du tager helt fejl! Hun løb jo.  

Til TS: Sejt, kan godt forstå du er stolt. 

Tosse

Anmeld

23. juni 2012

Janni.

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er det flot klaret ... GODT GÅET !!! 

Pssst...!! Hun løb..  

(sort humor kan forekomme) 

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

Janni. skriver:

Pssst...!! Hun løb..  

(sort humor kan forekomme) 

Jeg løber ikke, hvad er løb for noget ?  

Anmeld

23. juni 2012

B&J

hold da helt op hvor er du bare alt alt alt for sej

Anmeld

23. juni 2012

Janni.

AalborgPigen skriver:

Jeg løber ikke, hvad er løb for noget ?  

Hmm løb er det ikke der hvor man sætter det ene ben foran det andet, blot lidt hurtigere end vi kan holde til pt?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.