metski83 skriver:
Vi fejler heller ikke noget nogen af os, grunden til at jeg får hormoner, er for at være sikker på ÆL hver måned, og min cyklys kunne svinge fra 4 - 5 1/2 uge. Min kærestes sæd er ok, der er masser af celler, men ikke så meget væske. Så tænker om der er nok de kan svømme i, men det siger gynækologen der er. Så håber han har ret.
Jeg modner også flere æg pga. hormonerne.
Jeg har virkelig lyst til at ringe, for at høre, om man ikke bare kan gå videre til inseminering.
Uhh jeg kan ikke lide at skulle stikke mig selv, men det er jo nok nødvendigt hvis vi kommer der til.
Hvad koster sådan en sprøjte ?
Du spurgte hvor jeg "gik" henne, det er på Herning sygehus, på deres gynækologiske afd.
Ok, jamen så kender du jo alt til hormoner. Jeg stikker ikke mig selv det gør min kæreste, han læser til læge, så det er lidt blevet hans job i og med jeg tror han gør det langt bedre end jeg selv kunne.. 
Jeg tror jeg ville ringe og spørge om muligheden for insemination. Alene fordi man føler at så sker der noget, hvis du forstår. Og man kan jo argumentere for at det ikke er noget stort indgreb.
Hvis nu du skulle producere extra meget sæddræbende slim ved din livmoderhals (som man ikke kan måle/undersøge), så ville det jo give god mening at inseminere. Og man kan sige at under alle omstændigheder kommer sæden hen hvor det "hører til", dvs. du kan være sikker på at ægget møder en sædcelle. Så er det op til naturen om det bliver til noget eller ej..
Nu er det ikke fordi jeg sal presse dig ud i noget eller at du skal forstå det som, at jeg ikke tror du kan blive gravid med den metode i benytter jer af nu, men jeg har selv stået med valget og ved hvor frustrerende det kan være at vente.
Og det der med at stikke sig selv, der lære man. Ellers få din mand til det. Det er idiot sikkert hehe 
Ovitrelle koster ca. 350 kr