Hjemmelavet bake off - erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

LLN

Jeg skal have morgebrød med på arbejde på torsdag da jeg har sidste dag fredag. Jeg regner med at lave nogle koldhævede boller, men vil også gerne lave kanelsnegle eller smørkager.

Jeg tænker lidt på at lave kanelsneglene eller smørkagerne i morgen og så sætte dem i fryseren. Vil så tage dem op onsdag aften og tø/hæve dem i køleskabet og bage dem torsdag morgen.

Tror i det kan lade sig gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Muffin_girl

LLN skriver:

Jeg skal have morgebrød med på arbejde på torsdag da jeg har sidste dag fredag. Jeg regner med at lave nogle koldhævede boller, men vil også gerne lave kanelsnegle eller smørkager.

Jeg tænker lidt på at lave kanelsneglene eller smørkagerne i morgen og så sætte dem i fryseren. Vil så tage dem op onsdag aften og tø/hæve dem i køleskabet og bage dem torsdag morgen.

Det tror jeg sagtens man kan .. Og så lade dem efterhæve i 30 min, når de er tøet op ..  

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

LLN skriver:

Der hvor jeg arbejdede ved en bager gjorde de i hvert fald sådan.

Anmeld

23. juni 2012

LLN

AalborgPigen skriver:

Der hvor jeg arbejdede ved en bager gjorde de i hvert fald sådan.

Tak for svar. Jeg tror jeg laver et forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.