Ømme bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Flødebollen

Ja, jeg er jo relativ ny i det her game, så jeg har lige et spørgsmål til alle jer, der har været gravide eller som er det..

Dumt, måske, men hvordan føles ømme bryster?

Altså. De er jo følsomme nu, men hvordan ændrer det sig lige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Flødebollen

23. juni 2012

Mille A

Jamen jeg er lige begyndt at få ømme bryster for en lille uges tid siden (er i 5+2 nu)

Altså det føles lidt som om at jeg har blå mærker over alt på babserne..

Og så er de helt utroligt følsomme.. Bare min kæreste kigger på dem bliver jeg sur.. arrrrhhh dog ikke men fanme tæt på hehe..

Anmeld

23. juni 2012

Flødebollen

Mille A skriver:

Jamen jeg er lige begyndt at få ømme bryster for en lille uges tid siden (er i 5+2 nu)

Altså det føles lidt som om at jeg har blå mærker over alt på babserne..

Og så er de helt utroligt følsomme.. Bare min kæreste kigger på dem bliver jeg sur.. arrrrhhh dog ikke men fanme tæt på hehe..

Ok

Tak for svar. Jeg har til gengæld sådan eb stikken i mine babser. Gør herre nas.

Men igen: det er jo ikke nødvendigvis et graviditetstegn

Anmeld

23. juni 2012

Mille A

Kathepige skriver:

Ok

Tak for svar. Jeg har til gengæld sådan eb stikken i mine babser. Gør herre nas.

Men igen: det er jo ikke nødvendigvis et graviditetstegn

Det kan godt være at du får en stikken, det er meget forskelligt hvordan det kan føles - ømme bryster = øget blodgennemstrømning til bryst vævet og det kune vel godt føles som en stikken hos nogle

Anmeld

24. juni 2012

Flødebollen

Flere??

Kunne godt bruge lidt mere erfaring, tak

Anmeld

24. juni 2012

Clisolka

Kathepige skriver:

Ja, jeg er jo relativ ny i det her game, så jeg har lige et spørgsmål til alle jer, der har været gravide eller som er det..

Dumt, måske, men hvordan føles ømme bryster?

Altså. De er jo følsomme nu, men hvordan ændrer det sig lige?

Ømme bryster? Uhhh de gør ondt  Som en skriver, så føles det som om de er fyldt med blå mærker. Når jeg kom hjem fra arbejde var det af med bh'en med det samme, for jeg kunne ikke holde den ud. Jeg kunne slet ikke holde ud hvis min kæreste kom til at røre dem - og det var ikke sjovt at være i bad når strålen kom til at røre brystet. 

Anmeld

24. juni 2012

Flødebollen

Babymor2010 skriver:

Ømme bryster? Uhhh de gør ondt  Som en skriver, så føles det som om de er fyldt med blå mærker. Når jeg kom hjem fra arbejde var det af med bh'en med det samme, for jeg kunne ikke holde den ud. Jeg kunne slet ikke holde ud hvis min kæreste kom til at røre dem - og det var ikke sjovt at være i bad når strålen kom til at røre brystet. 

Jeg har nemlig siiiindssygt on i siderne på brustent og i nat vågnede jeg af smerte i dem.. 

Hmm. ALDRIG sket før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.