Her endte jeg så også :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Ja, er nu "sprunget" ud som enlig mor, efter at Brian syntes at hele familielivet var for stort for ham. Men vi nåede jo lige at købe hus, flytte ind og komme på plads - men Mikkas og jeg bliver boende her i huset..

Det er selvfølgelig super træls, men det overlever jeg nok også nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Nadia&Daniel

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Ja, er nu "sprunget" ud som enlig mor, efter at Brian syntes at hele familielivet var for stort for ham. Men vi nåede jo lige at købe hus, flytte ind og komme på plads - men Mikkas og jeg bliver boende her i huset..

til dig (og selvfølgelig Mikkas)

Anmeld

23. juni 2012

Nadia&Daniel skriver:

til dig (og selvfølgelig Mikkas)

Mange tak

Anmeld

23. juni 2012

Koen.

Sikke noget møg knus

Anmeld

23. juni 2012

HeidiØ

til dig! Håber du er ok! .. og self når man lige alt sådan noget inden den ene part finder ud af noget andet. Det er klart. Hehe! Dejligt I kan blive boende!

Anmeld

23. juni 2012

HeidiØ skriver:

til dig! Håber du er ok! .. og self når man lige alt sådan noget inden den ene part finder ud af noget andet. Det er klart. Hehe! Dejligt I kan blive boende!

Ja det er bare typisk Men vi ved ikke om han bare er "nød" til lige at have en pause fra det hele lige .... Men han "bor" her stadig indtil han finder noget andet :-) Men ja det er lækkert at vi bare kan blive boende !

Anmeld

23. juni 2012

HeidiØ

Ja det er bare typisk Men vi ved ikke om han bare er "nød" til lige at have en pause fra det hele lige .... Men han "bor" her stadig indtil han finder noget andet :-) Men ja det er lækkert at vi bare kan blive boende !

Nå, okay ja, det er jo ikke til at vide

Anmeld

23. juni 2012

Nessie

Hvor trist

Håber at I finder ud af det på den ene eller anden måde, så alle bliver glade

Anmeld

27. juli 2012

Miss-86

Hvor er det bare typisk... Men håber I klarer den og at han evt. kommer tilbage efter lidt betænkningstid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.