Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

B&J

Mig24 skriver:

Har ikke været hos dyrelægen, men den har intet i ørene det helt rent? Kløede den bare så? Den klør sig ovenpå ikke indeni Og den gør det ikke tit kun 1-2 gange idag

nååå klør den oven på øret jamen det er noget helt andet

så har den sikker ingen ting det kan være den bare klør.. og du har tjekket den ingen lopper har???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Mig24

B&J skriver:

nååå klør den oven på øret jamen det er noget helt andet

så har den sikker ingen ting det kan være den bare klør.. og du har tjekket den ingen lopper har???

Lopper hmm  ved jeg ikke. Tror ikke, den klør ikke rimelig tit, kun 1-3 gange men det bare hurtigt.

Anmeld

23. juni 2012

HeXeri

Mig24 skriver:

Lopper hmm  ved jeg ikke. Tror ikke, den klør ikke rimelig tit, kun 1-3 gange men det bare hurtigt.

Find en billig dyrlæge og få et killinge-tjek? Tror kun jeg gav 200 kr for sådan en omgang med mine.. Og så ved du de er i tiptop stand

Anmeld

23. juni 2012

Mig24

HeXeri skriver:

Find en billig dyrlæge og få et killinge-tjek? Tror kun jeg gav 200 kr for sådan en omgang med mine.. Og så ved du de er i tiptop stand

Ok tak ska du have

Anmeld

23. juni 2012

B&J

Mig24 skriver:

kunne se der var en der skrev om et killing tjek det syntes jeg helt klart også du skal så er du sikker på den er sund og rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.