Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det vigtigt at teste med morgen urin, når man tester tidligt ?
Ville i dag være 4+1 el. 2
Jeg har tisset mindst 5 gange inden jeg stod op, ville det så værre bedre at teste i morgen med helt frisk morgen urin ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er det vigtigt at teste med morgen urin, når man tester tidligt ? Ville i dag være 4+1 el. 2 Jeg har tisset mindst 5 gange inden jeg stod op, ville det så værre bedre at teste i morgen med helt frisk morgen urin ?
der er mulighed for at den er positiv fordi du er gået over tid, selvom det ikke er morgen urin.. det kunne jeg også selvom HCG ikke var så højt ved BP..
nogle tester faktisk mest posetivt om eftermiddagen... .. altså om det er morgen urin eller middags urin er sådan set ligegyldigt bare du ikke drikker for meget og urinen bliver for Ukoncentreret..
Jeg testede nemlig i morges, men havde været på toilet en del gange fra 4-8 om morgenen, og kunne kun tisse meget lidt da jeg så tog testen. Den var negativ. Min mens er stadig ikke kommet og jeg er over tid. Den plejer at komme præcis.
Så undre mig lidt.
Camillos skriver: nogle tester faktisk mest posetivt om eftermiddagen... .. altså om det er morgen urin eller middags urin er sådan set ligegyldigt bare du ikke drikker for meget og urinen bliver for Ukoncentreret..
Anonym skriver: Jeg testede nemlig i morges, men havde været på toilet en del gange fra 4-8 om morgenen, og kunne kun tisse meget lidt da jeg så tog testen. Den var negativ. Min mens er stadig ikke kommet og jeg er over tid. Den plejer at komme præcis. Så undre mig lidt.
den kan jo være alt for tynd.. og mannge tisseture er jo et af de bedste tegn på graviditet.. tag en imorgen og tving dig selv til at lade være med at tisse om natten og drik mindre til aften..
Mettefpigen skriver: Jeg testede positivt kl 1730 om aftenen.... Og jeg var 3 plus et eller andet...
Jeg testede positivt kl 1730 om aftenen.... Og jeg var 3 plus et eller andet...
ønskebarn74 skriver: den kan jo være alt for tynd.. og mannge tisseture er jo et af de bedste tegn på graviditet.. tag en imorgen og tving dig selv til at lade være med at tisse om natten og drik mindre til aften..
Havde faktisk ikke tænkt på, at man ikke skulle drikke en masse.
Jeg må prøve om jeg kan holde mig i nat, og så tage testen første gang jeg tisser.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128