jeg har været gravid en del gange med min kæreste, og holder pt pause, men er godt og grundig skruk.. men problemet er at jeg abortere hvergang en uge efter mens tid. og lægerne siger jeg ikke har pco, eller pcos, men er endnu ikke blevet sendt videre til en gyn som kan udrede mig.. Men jeg kan ikke finde noget på nettet omkring det da jeg ikke rigtig har noget at gå efter.. og er ved at være på bar bund for vil virkelig gerne have det lykkedes min kæreste og jeg at få vores ønske barn.. så vil egentlig høre hvad I piger som os har svært ved at blive gravide, hvad I fik at vide der var galt ??
altså, det skal ikke lyde forkert eller noget, jeg vil bare prøve og læse lidt omkring det og evt blive klogere omkring nogen ting og sager inden jeg og kæresten igen skal igennem et helvede med lægen og aborter

for det squ ikke sjovt...
Håber der er nogen som forstår mit indlæg, sidder og tuder når bare jeg skriver det her fordi jeg er så berørt over det, så ved ikke hvor forståeligt det er overhovedet, ellers skal i være velkommen til at spørge hvad jeg præcis mener..

Anmeld