nogen piger herinde som kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har været gravid en del gange med min kæreste, og holder pt pause, men er godt og grundig skruk.. men problemet er at jeg abortere hvergang en uge efter mens tid. og lægerne siger jeg ikke har pco, eller pcos, men er endnu ikke blevet sendt videre til en gyn som kan udrede mig.. Men jeg kan ikke finde noget på nettet omkring det da jeg ikke rigtig har noget at gå efter.. og er ved at være på bar bund for vil virkelig gerne have det lykkedes min kæreste og jeg at få vores ønske barn.. så vil egentlig høre hvad I piger som os har svært ved at blive gravide, hvad I fik at vide der var galt ??

altså, det skal ikke lyde forkert eller noget, jeg vil bare prøve og læse lidt omkring det og evt blive klogere omkring nogen ting og sager inden jeg og kæresten igen skal igennem et helvede med lægen og aborter for det squ ikke sjovt...

Håber der er nogen som forstår mit indlæg, sidder og tuder når bare jeg skriver det her fordi jeg er så berørt over det, så ved ikke hvor forståeligt det er overhovedet, ellers skal i være velkommen til at spørge hvad jeg præcis mener..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

metski83

Anonym skriver:

jeg har været gravid en del gange med min kæreste, og holder pt pause, men er godt og grundig skruk.. men problemet er at jeg abortere hvergang en uge efter mens tid. og lægerne siger jeg ikke har pco, eller pcos, men er endnu ikke blevet sendt videre til en gyn som kan udrede mig.. Men jeg kan ikke finde noget på nettet omkring det da jeg ikke rigtig har noget at gå efter.. og er ved at være på bar bund for vil virkelig gerne have det lykkedes min kæreste og jeg at få vores ønske barn.. så vil egentlig høre hvad I piger som os har svært ved at blive gravide, hvad I fik at vide der var galt ??

altså, det skal ikke lyde forkert eller noget, jeg vil bare prøve og læse lidt omkring det og evt blive klogere omkring nogen ting og sager inden jeg og kæresten igen skal igennem et helvede med lægen og aborter for det squ ikke sjovt...

Håber der er nogen som forstår mit indlæg, sidder og tuder når bare jeg skriver det her fordi jeg er så berørt over det, så ved ikke hvor forståeligt det er overhovedet, ellers skal i være velkommen til at spørge hvad jeg præcis mener..

Jeg syntes i skulle tage en snak med din læge, fortælle hvordan landet ligger, og fortælle om dine bekymringer, så i kan blive sendt videre. Det kan ike passe hvis i ike kan det.

Vi blev ret hurtigt sendt videre i systemet af min læge. Jeg bøvlede med smerter i underlivet efter p pille stop, og blev derfor sendt til gynækolog. Samtidig også fordi der ikke var sket noget på baby fronten (Vi havde på det tidspukt prøvet et år)

Vi blev undersøgt, og ingen af os fejler noget. Vi er uforklarlige ufrivillige barnløse, som de så "fint" kaldte det. Men jeg har fået hormoner, som sikre at ÆL finder sted, på præcis samme tid hver måned.

Anmeld

23. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hvor kan jeg dog godt forstå dig! .. jeg har tabt i uge 6-7-8-9-10 ... Ca.... har aldrig fået præcise datoer på fostrene.. men mistet nogle gange har jeg desværre! 

Jeg har (og har vidst) siden jeg var 16 Pcos i svær grad, alligevel er jeg blevet naturligt gravid hver gang... 

Jeg har altid været en overvægtig pige og skulle efter 4 gang så påbegynde en udredning hos Gyn. 

Jeg fik afvide for at blive gravid (da der er gået 1-1½ år imellem hver graviditet) Skulle jeg tage metformin + tabe mig omkring 12-14 kg. 

Som sagt så gjort... Jeg nåede næsten i mål på idealvægten på ½ år fordi jeg var så stædig og bum så stod jeg med en posetiv test. Lige så snart jeg havde den posetive test i hånden kom jeg til undersøgelse hvor hun så graviditeten sad som det skulle

Jeg fik så afvide jeg skulle købe hjertemagnyl/børnemagnyler, da nogle kvinder afstøder mandens gener og de piller altså har hjulpet på mange kvinder. Den dag idag er jeg 23 +2 henne! over overlykkelig! det kan lade sig gøre! Du skal søge hjælp  Udredninger forefindes efter 3 abort...

Anmeld

23. juni 2012

Nessie

Hvis du har aborteret flere gange, synes jeg bestemt at du skal tage en snak med lægen. Om ikke andet, så for at blive holdt øje med næste gang, så man evt. kan finde ud af hvorfor du ikke kan holde på graviditeten.

Og så vil jeg da også foreslå at I tager til akupunktur eller zoneterapi, og får rettet op på hormonbalancen, det kan være det kan hjælpe på hele situationen

Held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.