Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaSoefelt skriver: Hov havde ikke set du havde svaret mug. Sorry. Nå hvor surt, var du til samtale på 3. El 4. Sal? Jeg synes de virkede oprigtige og virkelig spurgte om mange ting osv.. Men nu må vi se hvad der sker?
Hov havde ikke set du havde svaret mug. Sorry. Nå hvor surt, var du til samtale på 3. El 4. Sal? Jeg synes de virkede oprigtige og virkelig spurgte om mange ting osv.. Men nu må vi se hvad der sker?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hvorhen?Vi skal til alcudia imorgen hvis min søn ellers er frisk? Kryds fingre!Så jeg glæder mig også til at se hvor længe der går inden de svarer. De har holdt de aller sidste samtaler idag ved jeg.
Hvorhen?Vi skal til alcudia imorgen hvis min søn ellers er frisk? Kryds fingre!Så jeg glæder mig også til at se hvor længe der går inden de svarer. De har holdt de aller sidste samtaler idag ved jeg.
Jeg skal nok krydse fingre for han bliver frisk så I kan komme på en dejlige ferie.
Vi skal til Italien i 14 dage og jeg glæder mig men det ville jo være endnu bedre med en viden om at jeg er blevet optaget .
De sagde til mig at vi først fik svar i juli engang fordi det kunne være at der var nogle som skulle kaldes til endnu en samtale.
Var du til staveprøve ? jeg var ikke nemlig, der stod jo at det kunne være men jeg var for nervøs til at spørge til det .
Loa skriver: Sådan har jeg det også Der var slet ikke noget, lige indtil jeg sad foran dem, så gik klappen ned... Total åndsvagt....Men damn er godt nok spændt, og ih hvor jeg også håber på svar før end sidst i juli....
Sådan har jeg det også Der var slet ikke noget, lige indtil jeg sad foran dem, så gik klappen ned... Total åndsvagt....Men damn er godt nok spændt, og ih hvor jeg også håber på svar før end sidst i juli....
Sådan havde jeg det også. Jeg har villet det så længe og vidste lige hvad jeg ville sige og svare men da jeg så sad der så synes jeg bare at jeg fik svaret det samme på alle spørgsmål de stillede mig og kom ikke rigtig i dybden som jeg havde planlagt.
Vi må bare
de sagde at der var ca. 400 som havde søgt og de skulle have 200 til samtale og bruge 100.....
:-) skriver: Hej, jeg har også været til samtale i denne uge, og afventer svar med spænding. Blev der sagt i slutningen af juli til jer? Jeg fik at vide, at det var i løbet af juli måned, så håber ikke at der bliver alt for lang ventetid :-)
Hej, jeg har også været til samtale i denne uge, og afventer svar med spænding. Blev der sagt i slutningen af juli til jer? Jeg fik at vide, at det var i løbet af juli måned, så håber ikke at der bliver alt for lang ventetid :-)
Til mig sagde de også i løbet af Juli måned. Håber de beslutter sig i løbet af den første uge her - det ville være skønt at få besked hurtigst mulig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128