IVF - gravid i første forsøg????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

MadamMim

Hej

Vi skal til vores første samtale på fertilitetsklinikken på tirsdag, men vi har allerede inden fået beskeden, at vi skal i reagensglasbehandling, da jeg har PCO, og mandens sæd er ikke den bedste- "Svømmerne" er egentlig livlige nok, de svømmer bare ikke særlig stærkt 

Så vil jeg lige høre jer dejlige kvindfolk, som har været igennem IVF: hvor mange af jer, blev gravide i første forsøg? Synes jeg kan læse mig til, at rigtig mange skal igennem mange behandlinger, før det lykkes

Nu skal det ikke lyde som om, at jeg forventer at blive gravid i første forsøg - men håber jo INDERLIGT

Håber at høre fra jer og jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nessie

Vi har været igennem ICSI, og blev gravid (med blivende barn) i 3. forsøg.

Held og lykke til jer

Anmeld

22. juni 2012

dina1980

har fået 5 iui, og 1 ivf, uden held, blev gravid naturligt efter ivf men fødte desværre i uge 21, har os pco, og for metformin.

Anmeld

23. juni 2012

ønskebørn74

MadamMim skriver:

Hej

Vi skal til vores første samtale på fertilitetsklinikken på tirsdag, men vi har allerede inden fået beskeden, at vi skal i reagensglasbehandling, da jeg har PCO, og mandens sæd er ikke den bedste- "Svømmerne" er egentlig livlige nok, de svømmer bare ikke særlig stærkt 

Så vil jeg lige høre jer dejlige kvindfolk, som har været igennem IVF: hvor mange af jer, blev gravide i første forsøg? Synes jeg kan læse mig til, at rigtig mange skal igennem mange behandlinger, før det lykkes

Nu skal det ikke lyde som om, at jeg forventer at blive gravid i første forsøg - men håber jo INDERLIGT

Håber at høre fra jer og jeres erfaringer

Jeg har også PCOS.. Og er en tyksak.. Får Metformin..

Jeg har været igennem:

7 IUI-H

1 IVF

3 ICSI

2 Fryseforsøg (i 2. blev jeg som du på min ticker kan se gravid)

Anmeld

23. juni 2012

Elgaard73

Hejsa... Her lykkedes det ved første IVF... Har idag den skønneste søn på 7 måneder...

Anmeld

23. juni 2012

malenemusen

3 IUI
og 1 IVF som gav resultat

Har dog ikke PCO men er i kategorien "Uforklarlig barnløs"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.