Vist man søger på livet løst (ang. job)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Nadia&Daniel

Og den eneste man kan få af job er medhjælper-job på 21/24, 5 timer, kan man så får supp.dagpenge eller hvordan virker det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

come2

Nadia&Daniel skriver:

Og den eneste man kan få af job er medhjælper-job på 21/24, 5 timer, kan man så får supp.dagpenge eller hvordan virker det??

Ja men de skal udstede en frigørelses attest, så nu kan stoppe fra dag til dag hvis du får noget på flere timer.

Anmeld

22. juni 2012

Nadia&Daniel

come2 skriver:

Ja men de skal udstede en frigørelses attest, så nu kan stoppe fra dag til dag hvis du får noget på flere timer.

Årh ja, det er rigtigt

Anmeld

22. juni 2012

LLN

Nadia&Daniel skriver:

Hvis du er i en a-kasse og er fuldtidsforsikret kan du få suppleret op i 30 uger indenfor 104 uger, men det kræver at din arbejdsgiver skal give dig en frigørelsesattest.

Anmeld

22. juni 2012

come2

Nadia&Daniel skriver:

Årh ja, det er rigtigt

Alle de regler.

Jeg havde et job på 15 timer jeg måtte opsige fordi jeg ikke kunne få den attest. 

Anmeld

22. juni 2012

LLN

Nadia&Daniel skriver:

Glemte lige at du samtidig skal søge job på fuld tid.

Anmeld

23. juni 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Sig mig, havde du ikke fået et job her sidste år??? eller husker jeg forkert

Anmeld

23. juni 2012

ekebiv

Nadia&Daniel skriver:

det er måske ikke vildt vigtigt men tiden med supplerende dagpenge tæller som ledighed.

Anmeld

23. juni 2012

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Sig mig, havde du ikke fået et job her sidste år??? eller husker jeg forkert

Blev opsagt i min prøvetid  havde 3½ sygdage på 3 mdr. - så jeg var en ustabil medrbejder..

Anmeld

23. juni 2012

MortilElias2010

Nadia&Daniel skriver:

Blev opsagt i min prøvetid  havde 3½ sygdage på 3 mdr. - så jeg var en ustabil medrbejder..

Ja hold da op, sikke et skarn du er  Det er da noget pjat, de slår godt nok hårdt ned nogen steder. Jeg håber du finder et fuldtidsarbejde. Hvilket område er det indenfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.