Hvad har I af planer imorgen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Nadia&Daniel

Laura og jeg er alene hjemme imorgen fra kl. 10.30 til laaaaaaaaaaaaangt ud på natten..

Håber Laura tager hendes daglige lur omkring kl. 11, så vi kan få mest muligt ud af dagen..

Hvad skal I lave imorgen?? mangler lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

MorDk

Imorgen skal vi bare slappe af. Hvis vejret er til det skal vi på legeplads og gynge... (Bassen ELSKER det)... Senere skal vi ned i kanoklubben.... for der er SANKT HANS fest. Såååå håber vejret holder så vi kan sejle ud og se bål om aftenen... *S*

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nadia&Daniel skriver:

Laura og jeg er alene hjemme imorgen fra kl. 10.30 til laaaaaaaaaaaaangt ud på natten..

Håber Laura tager hendes daglige lur omkring kl. 11, så vi kan få mest muligt ud af dagen..

Jeg skal hen til en rigtig god veninde, og så skal vi hygge med vores unger hele dagen.
Hun tager på mandag på ferie i 4 uger, og når hun kommer hjem er vi allerede taget afsted og kommer først hjem sidst i august.
Så der går rigtig lang tid, før vi ses igen

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Sebastian har snakket meget om hans bedstefar og moster idag. Så tror da vi skal en tur ud og besøge dem

Anmeld

22. juni 2012

Kris89

jeg skal møde på arbejde kl. 7.00 skal så arbejde og gøre klar og så holder chefens kone fest og der skal bare FESTES for groft... helt ind til jeg skal møde igen søndag kl. 7.

satser på ikke at nå hjem

Anmeld

22. juni 2012

Ploffer

Nadia&Daniel skriver:

Vi skal bage kage imorgen formiddag og så tager vi ud til farmor og farfar og holder sankt hans MIn mand skal på nattearbejde så jeg tager afsted alene med ungerne ;o)

Vi spiser middag hos farmor og farfar og om aftenen tager vi ud i deres haveforening og hygger med bål, musik og is til børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.