jeg kan ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Heej.

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide nu i snart et år. Efter ca. 7 mdr blev vi gravide og var så glade - vi ventede spændt på at fortælle alle vores venner of familie det. Men inden vi nåede at fortælle det fik jeg spontan abort i uge 6. Dette var rigtig hårdt for os. 

Nu er der gået 4 mdr efter den spontane abort og jeg er stadigvæk ikke gravid. Vi føler virkelig ikke at vi kan mere. Det er psykisk hårdt. Der er kun en uge om mdr hvor vi rolig, og det er den uge hvor jeg har menstruation. Ellers er vi så spændte alle de andre uger - hvor jeg går rundt og mærker min krop for at se eller mærke nogle forandringer. Jeg kan tydelig mærke når jeg har ægløsning og bruger også æggeløsningsteste men stadig intet! Vi har nærmest opgivet, MEN alligevel ikke.

Nu går jeg også spændt og venter på min mens. Alt handler om menstruationen, og hver gang jeg er på toilettet tørrer jeg mig med papiret for at tjekke om der er lidt blod. Fra igår er jeg begyndt at få meget meget lidt brunlig udflåd, og det gør jeg hver gang inden jeg skal have mens. Jeg plejer at få brunt udflåd i en dag, så ved jeg at jeg næste dag vil få mens. Men den her gang er det anderledes - idag er det anden dag men brunlig udflåd uden tegn på mens. Så jeg er helt spændt og håber at den er der den her gang. Men hva nu hvis den ikke er der, så er det forfra igen. AAAARRHH det er så udmattende.

Er der nogen af jer som har prøvet at få brunlig udflåd og var gravide?

Min ene bryst er også øm, men det plejer de begge to at være inden mens.

Håber at i har oplevet noget af det og at i kan give nogle gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Heej.

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide nu i snart et år. Efter ca. 7 mdr blev vi gravide og var så glade - vi ventede spændt på at fortælle alle vores venner of familie det. Men inden vi nåede at fortælle det fik jeg spontan abort i uge 6. Dette var rigtig hårdt for os. 

Nu er der gået 4 mdr efter den spontane abort og jeg er stadigvæk ikke gravid. Vi føler virkelig ikke at vi kan mere. Det er psykisk hårdt. Der er kun en uge om mdr hvor vi rolig, og det er den uge hvor jeg har menstruation. Ellers er vi så spændte alle de andre uger - hvor jeg går rundt og mærker min krop for at se eller mærke nogle forandringer. Jeg kan tydelig mærke når jeg har ægløsning og bruger også æggeløsningsteste men stadig intet! Vi har nærmest opgivet, MEN alligevel ikke.

Nu går jeg også spændt og venter på min mens. Alt handler om menstruationen, og hver gang jeg er på toilettet tørrer jeg mig med papiret for at tjekke om der er lidt blod. Fra igår er jeg begyndt at få meget meget lidt brunlig udflåd, og det gør jeg hver gang inden jeg skal have mens. Jeg plejer at få brunt udflåd i en dag, så ved jeg at jeg næste dag vil få mens. Men den her gang er det anderledes - idag er det anden dag men brunlig udflåd uden tegn på mens. Så jeg er helt spændt og håber at den er der den her gang. Men hva nu hvis den ikke er der, så er det forfra igen. AAAARRHH det er så udmattende.

Er der nogen af jer som har prøvet at få brunlig udflåd og var gravide?

Min ene bryst er også øm, men det plejer de begge to at være inden mens.

Håber at i har oplevet noget af det og at i kan give nogle gode råd.

Vi har prøvet i 2 år, uden held overhovedet.

Så ja, du er ikke ene

Jeg prøver at fokusere på andre positive ting i livet, så projekt baby ikke er en kæmpe belastning.

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Det er godt at høre at vi ikke er alene. Men alligevel, argh det er så svært når dem der ikke vil have børn bliver så hurtig gravide og os som ønsker det så meget ikke kan.

Hvor gamle er i? Vi er 23 og 24 år. Der ingen af os der er overvægtig og der ryger. Spiser sundt og dyrker motion. 

Det er bar såå svært at ikke fokusere på det når ALLE er gravide. 

Anmeld

22. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Det er godt at høre at vi ikke er alene. Men alligevel, argh det er så svært når dem der ikke vil have børn bliver så hurtig gravide og os som ønsker det så meget ikke kan.

Hvor gamle er i? Vi er 23 og 24 år. Der ingen af os der er overvægtig og der ryger. Spiser sundt og dyrker motion. 

Det er bar såå svært at ikke fokusere på det når ALLE er gravide. 

Det er meget svært. vi er hhv 23 og 30 år.

Vi ønsker det også rigtig meget, men ønsker ikke livet "går i stå" pga det ikke lykkedes.

Nogle har bare sværere ved det end andre, så man må væbne sig med tålmodighed.

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Synes at det er så godt at du prøver at fokusere på de positive ting i livet istedet for at blive gravid. 

Det siger jeg også til mig selv hver gang, men alligevel så bliver jeg så ked af det når jeg får mens. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.