Burde jeg ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

pastry26

..have symptomer, hvis jeg er gravid?? Altså imorgen er det en uge siden jeg blev insemineret for 2 gang (iui-h). Og har læst mig frem til herinde, at de fleste af dem der testede positivt, har oplevet symptomer af den ene eller anden slags, efter iui. 

Og det har jeg ikke. Ikke engang luft i maven, som jeg havde sidst..

Åh, hvorfor har jeg bare så svært ved at tro på det?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

ønskebørn74

pastry26 skriver:

..have symptomer, hvis jeg er gravid?? Altså imorgen er det en uge siden jeg blev insemineret for 2 gang (iui-h). Og har læst mig frem til herinde, at de fleste af dem der testede positivt, har oplevet symptomer af den ene eller anden slags, efter iui. 

RIGTIG mange har ingen symptomer på deres graviditet overhovedet...

Anmeld

22. juni 2012

pastry26

ønskebarn74 skriver:

RIGTIG mange har ingen symptomer på deres graviditet overhovedet...

Tak. Det håber jeg gælder for mig.. Du er altid så sød 

Anmeld

22. juni 2012

ønskebørn74

pastry26 skriver:

Tak. Det håber jeg gælder for mig.. Du er altid så sød 

lige over søde!!!

og kæmpe krammer!!! pøj pøj pøj!!!!

Anmeld

22. juni 2012

Miss BananaHammock

Jeg synes faktisk jeg har haft flere symptomer de gange jeg ikke blev gravid end den gang jeg rent faktisk blev gravid.

Og som der også er blevet sagt, så er det absolut ikke alle der har symptomer i starten. Jeg fik først kvalme da jeg var i uge 12 f.eks.

for dig!

Anmeld

22. juni 2012

HeXeri

pastry26 skriver:

Jeg gik i 3 måneder og nægtede pure at tro på jeg var gravid. Fik ikke et eneste symptom de første 1½ månede og først derefter blev mine bryster og røven gigantisk. Nærmest fra dag til dag. Og selv derefter skulle der 1½ månede til før jeg indså at det var derfor jeg ikke kunne stoppes ned i mine bukser mere..
Havde ikke en eneste hormonsvingning alle 9 måneder. Noget jeg ellers snævertsynet nok havde udråbt til mit eneste håb. Min kæreste beskriver mig stadig som det blideste han nogensinde har mødt, de 9 måneder. DET ligner mig så overhovedet ikke

Krydser fingre, tæer og alt andet løst

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

Kun sidste gang havde jeg symptomer før testdag, ellers kunne jeg intet mærke i starten

for jer

Anmeld

22. juni 2012

pastry26

Tak allesammen, I er sgu for søde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.