Hvad er der lige sket med mine dagpenge? Ej hjælp mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Awd

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har kun fået for 14 dage.. Får først dagpenge igen i uge 30 (pga ugerne)

Arh men det kan man da ikke? (altså det troede jeg virkelig ikke ville blive et problem, bum bum hvad gør man så med regninger) Og vi skal holde 30 års fødselsdag om 14 dage, så det kan jo ikke passe dårligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nadia&Daniel

Catering-Cakes skriver:

Arh men det kan man da ikke? (altså det troede jeg virkelig ikke ville blive et problem, bum bum hvad gør man så med regninger) Og vi skal holde 30 års fødselsdag om 14 dage, så det kan jo ikke passe dårligere

Jeg får for 1-17 juni - og så igen i uge 30 (der får jeg så 5 ugers dagpenge) Vi må leve for mandens løn denne gang..

Anmeld

22. juni 2012

Awd

Ariel skriver:

Se min rettelse

Ja fik lige regnet på det, at det kun er 3 uger, men syntes bare det er vildt underligt at de er gået ind i dag og ikke torsdag?

Anmeld

22. juni 2012

Klumpe-dumpe

Catering-Cakes skriver:

Jeg har fået for 3 uger? Syntes det er mærkeligt.....

Ved ikke om du sagde min rettelse, men du skal også kun ha for 3 uger pga dagpengeperioden er fra den 21 maj og til den 17 juni og du har først været berettet fra den 29 maj.

Anmeld

22. juni 2012

Awd

Nadia&Daniel skriver:

Jeg får for 1-17 juni - og så igen i uge 30 (der får jeg så 5 ugers dagpenge) Vi må leve for mandens løn denne gang..

Ja det bliver man selvfølgelig nød til, men smart system er det sku ikke syntes jeg

Anmeld

22. juni 2012

Awd

Ariel skriver:

Ved ikke om du sagde min rettelse, men du skal også kun ha for 3 uger pga dagpengeperioden er fra den 21 maj og til den 17 juni og du har først været berettet fra den 29 maj.

Ja du har vidst desværre ret, håbede måske bare at jeg havde set forkert og resten kom på torsdag.....

Anmeld

22. juni 2012

Klumpe-dumpe

Catering-Cakes skriver:

Ja fik lige regnet på det, at det kun er 3 uger, men syntes bare det er vildt underligt at de er gået ind i dag og ikke torsdag?

Det gør de, du vil altid gå udbetalt torsdagen/fredagen efter du har indtastet dit dagpengekort...

Anmeld

22. juni 2012

Klumpe-dumpe

Catering-Cakes skriver:

Ja du har vidst desværre ret, håbede måske bare at jeg havde set forkert og resten kom på torsdag.....

Desværre nej

Anmeld

22. juni 2012

Awd

Ariel skriver:

Det gør de, du vil altid gå udbetalt torsdagen/fredagen efter du har indtastet dit dagpengekort...

Ja okay, det er bare øv og mere eller mindre umuligt at få det til at passe jo så (altså hvilken dato man er ledig igen?!) Men må væbne mig med tålmodighed og være kreativ, for manden fylder 30 år om 14 dage med stor fest

Anmeld

22. juni 2012

Awd

Nadia&Daniel skriver:

Hvis jeg har forstået det rigtigt så får jeg den uge jeg mangler næste gang så, men næste periode er en 5 ugers, får jeg så for 6 uger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.