Angelspot skriver:
Godt at høre han tog det så fint, det er jo ellers noget af en omvæltning at tage en lur væk. Og så længe de er i gang så mærker de ikke trætheden på samme måde. Hvordan fandt i ud af det var bedst at putte ham kl 18?
Vi er stadig selv lidt usikre på hvornår det skal stoppe helt. Synes bare det er for lang tid han skal være vågen de dage han vågner kl 5. Han bliver også super træt. Vi ville gerne at han vågnede efter kl 6.30 for så kan han bedre klare det. Men vi har prøvet en del, men han vågner stadig så ujævnt desværre. Men han klarer det super fint alligevel 
Vi prøvede os faktisk bare frem. En dag puttede vi ham, så snart vi så han gabte og gned øjne, og putningen gik totalt smertefrit (det gjorde den ellers på INGEN måde normalt, på daværende). Siden da har vi holdt fast i kl. 18 - med mindre han har sovet meget lang lur eller noget, så skubber vi det en smule. Der er godt styr på middagsluren nu, så vi snakker om, at de dage hvor han har sovet til 14 eller derefter, forsøger vi at rykke ham til 18.30...
Forleden dag var Felix vågnet kl. 04.35... og ville IKKE sove igen..
Det fortalte jeg, da jeg afleverede ham, og sagde at de endelig bare måtte putte ham, som de fandt bedst. Men han havde holdt ud helt til 11.10 (de plejer at putte ham ca. 11.45, så de havde lige skyndt sig lidt med mad til osv.), jeg er helt overbevidst om, at de kun har holdt ham så længe fordi det gik fint. 
Anmeld