åååh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

puha har godt nok lige brug for at lufte mit hovedet lidt! har et barn der bare har skreget & skreget siden kl. 13:30 ca. indtil kl. 17 med sammenlagt 30 minutter hvor han ikke har græd i den tid! føler mit hovedet er ved at springe! har endelig fået ham til at sove.. 

det er første gang han skriger sådan & så volsomt! ;(

han har ildrød røv & hver gang noget røre hans gummer så skriger han? kan det være tænder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

KarinaA

Anonym skriver:

puha har godt nok lige brug for at lufte mit hovedet lidt! har et barn der bare har skreget & skreget siden kl. 13:30 ca. indtil kl. 17 med sammenlagt 30 minutter hvor han ikke har græd i den tid! føler mit hovedet er ved at springe! har endelig fået ham til at sove.. 

det er første gang han skriger sådan & så volsomt! ;(

han har ildrød røv & hver gang noget røre hans gummer så skriger han? kan det være tænder?

hvor gammel er det lille pus, min bette pige er også bved at få det skidt, og vi havde også de der ture i starten.. men så købte vi de der gummi "tandbørster" fra nuk.. og siden har vi når hun er bevet ked a det, kune få hende til at falde helt til ro hvis hun får sådan en i hånden at tykke på.. 

men det slet ikke sjovt når de får dem 

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

hvor gammel er det lille pus, min bette pige er også bved at få det skidt, og vi havde også de der ture i starten.. men så købte vi de der gummi "tandbørster" fra nuk.. og siden har vi når hun er bevet ked a det, kune få hende til at falde helt til ro hvis hun får sådan en i hånden at tykke på.. 

men det slet ikke sjovt når de får dem 

han er 4 måneder d. 9, så han er ikke så gammel igen & det er så synd for ham & man føler sig så magtesløs og ved ikke hvad man skal gøre.. ;/ & okay det skal ihvertfald prøves! tak for svar

Anmeld

22. juni 2012

Silas&Mille

Kan med rimelig sikkerhed sige at det er tænder.

Rigtig mange børn får rød numse når de får tænder og når I så heller ikke må røre ved hans gummer.

De værste tænder er næsten de første par stykker for de kan være SÅ lang tid om at bryde igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.