Øv gange mange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Mulle73

ØV gange mange!

De måtte tø 5 æg op og jeg fik lagt 1 tilbage d. 9. Skulle så have taget bp her i onsdags og den var negativ.

Vi har 1 strå tilbage med 2 æg i, så vi har udsigt til kun et enkelt forsøg mere.  

Er pisse træt af det. Havde egentlig en rigtig god fornemmelse indtil 2-3 dage før bp.

Nu venter jeg på mens. Hvis jeg får det inden d. 25. kan vi måske nå det sidste forsøg, inden klinikken i Skive holder sommerferie. Ellers er det først til august.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

ønskebørn74

Mulle73 skriver:

ØV gange mange!

De måtte tø 5 æg op og jeg fik lagt 1 tilbage d. 9. Skulle så have taget bp her i onsdags og den var negativ.

Vi har 1 strå tilbage med 2 æg i, så vi har udsigt til kun et enkelt forsøg mere.  

Er pisse træt af det. Havde egentlig en rigtig god fornemmelse indtil 2-3 dage før bp.

Nu venter jeg på mens. Hvis jeg får det inden d. 25. kan vi måske nå det sidste forsøg, inden klinikken i Skive holder sommerferie. Ellers er det først til august.

Ej øv sødeste!!! Kæmpe krammer!!!

Hos os tog de også 5 op første gang og 2 blev lagt tilbage..

Denne gang tog de 3 op og der blev lagt 2 tilbage.. Men der var 3 ud af 3 der var gode.. Og se min ticker.. Jeg er gravid..

Så skal vi ikke lave den aftale at det strå er hvor guldæget er og i får den lækreste lille baby ud af det..

Anmeld

22. juni 2012

Mulle73

Tillykke med graviditeten!

Jo, der er selvfølgelig en chance, men lige nu ser jeg ikke så lyst på det. Men det kan være det kommer.

Anmeld

22. juni 2012

ønskebørn74

Mulle73 skriver:

Tillykke med graviditeten!

Jo, der er selvfølgelig en chance, men lige nu ser jeg ikke så lyst på det. Men det kan være det kommer.

kender det for godt... troede ikke en shit på det efter 1. fryseforsøg, hvor jeg bare så meget troede jeg var gravid..

så vores lille blob kom helt bag på mig..

held og lykke med det hele!!!!

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

Øv, kan godt forstå du bliver ked af det.

VI fik Daniel i 3 forsøg, så der er håb forude.

VI holdt en lille pause, hvor vi begge fik akupunktur, og jeg fik så noget stærkere hormon, og det gav bonus for os

Held og lykke med det næste forsøg

Anmeld

24. juni 2012

Mulle73

Var det også fryseforsøg?

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

Mulle73 skriver:

Var det også fryseforsøg?

Det var godt nok på friske æg.

Blev gravid første gang på fryseæg, men mistede desværre i uge 12.

Men har hørt om mange der har fået børn på fryseæg, så det kan sagtens lykkes

Anmeld

24. juni 2012

Mulle73

Ja... Synes bare de skulle bruge mange ved første optøning (5) og nu er der kun 2 tilbage.  Synes ikke det ser ud til at være de bedste udsigter.

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

Mulle73 skriver:

Ja... Synes bare de skulle bruge mange ved første optøning (5) og nu er der kun 2 tilbage.  Synes ikke det ser ud til at være de bedste udsigter.

Normalt siger de jo at halvdelen af æggene går til under optøning, så du kan være heldig at de sidste 2 æg klarer den uden problemer.

På den anden side kan man jo også sige, at de højst sandsynligt ikke havde udviklet sig alligvel, og på den måde er du sluppet for skuffelsen med en negativ test.

Og med 2 i fryseren og1 forsøg tilbage, så er der da gode chencer for at det skal lykkes

For os var det rigtig godt med en pause, hvor kroppen fik lidt fred, og så fik vi begge akupunktur for at optimere forholdene i kroppen, Og det hjalp

Anmeld

24. juni 2012

pussekat

hejsa

jeg ved hvad du her det nu her selv lige prøve det have 2 æg i fryste og fik dem op bække´2 op men bliv ikke gravid og vi her ikke flere førsøg nu  så nu prøve vi om vi kan lave en selv som vi håbet lige på

for jer siden æg for pahaa det er som at kom ned i et stor huld og man skal op af igen

for her tro vi 100 % hvad læge sige men det skulle vi nok ikke hele have gjor da de sige i dec 10 at vi nok skulle have donon æg ja tak for lort sige jeg der være jeg for gamle til at bliv skriv op til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.