Kender I de outlets ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Solstrålebørn

Der ligger i Ikast, Viborg, Tilst og flere steder...? 

Jeg har selv været i den i Ikast stort udvalg til piger hvert fald ikke til drenge... 

Er der nogle som har været i Viborg outletten - Hvordan er udvalget af tøj til piger fra str 104 og op?

Og tøj udvalget til forældrene?

Fortæl endelig... 

Butikkerne høre under Factory outlets... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Mulle73

Nu har jeg ikke en pige og har derfor ikke studeret pigetøjet som sådan. Men synes bestemt ikke de har et stort udvalg i Viborg. Er der sjældent og er oftest gået uden at købe noget.

Anmeld

22. juni 2012

Solstrålebørn

Mulle73 skriver:

Nu har jeg ikke en pige og har derfor ikke studeret pigetøjet som sådan. Men synes bestemt ikke de har et stort udvalg i Viborg. Er der sjældent og er oftest gået uden at købe noget.

Øv, træls der ikke er et større udvalg til drengene... 

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Jeg synes du skal tage op og kigge på det Jeg har tit fundet noget derinde..

Ellers er der jo faktisk også den der hedder sport24 Outlet. Den ligger henne ved babysam. Der har de også mange lækre ting

Anmeld

22. juni 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

Jeg synes du skal tage op og kigge på det Jeg har tit fundet noget derinde..

Ellers er der jo faktisk også den der hedder sport24 Outlet. Den ligger henne ved babysam. Der har de også mange lækre ting

Vi tager også derop og kigger... da vi var i Ikast fandt vi faktisk meget tøj til begge pigerne til ingen penge... så mon ikke vi også gør det i viborg... 

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Vi tager også derop og kigger... da vi var i Ikast fandt vi faktisk meget tøj til begge pigerne til ingen penge... så mon ikke vi også gør det i viborg... 

Jo man kan være heldig. Men jeg synes det svinger meget. Men det er jo også klart.Det kommer an på hvor meget de får tilbage fra butikkerne. Nogle gange synes jeg også det er mega billigt og andre gange synes jeg ikke det er noget at råbe hurra for Men jeg plejer som regel at kigge derind hvis jeg er i storcenteret og har tid..

Anmeld

22. juni 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

Jo man kan være heldig. Men jeg synes det svinger meget. Men det er jo også klart.Det kommer an på hvor meget de får tilbage fra butikkerne. Nogle gange synes jeg også det er mega billigt og andre gange synes jeg ikke det er noget at råbe hurra for Men jeg plejer som regel at kigge derind hvis jeg er i storcenteret og har tid..

Ligger sport24 i storcentret? 

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Ligger sport24 i storcentret? 

Nej sorry. Men tæt på. Nede ved babysam, lige bag ved legekæden Inde i hjørnet der omme.. (giver det mening)

Anmeld

22. juni 2012

Muffinmus

Outlet i Viborg er meget lille og ikke ret godt i forhold til det i Ikast, kommer meget oftere i det i Ikast selv om jeg bor 15 min fra Viborg og næsten 55 min fra Ikast.

Sports outlet er der imod ok i Viborg synes jeg.

Anmeld

22. juni 2012

Solstrålebørn

MariaE skriver:

Outlet i Viborg er meget lille og ikke ret godt i forhold til det i Ikast, kommer meget oftere i det i Ikast selv om jeg bor 15 min fra Viborg og næsten 55 min fra Ikast.

Sports outlet er der imod ok i Viborg synes jeg.

Ah okey, så tror jeg vi tager den i Ikast...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.