Min baby græder ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

B&J

dejligt nyd det nyd det...

daniel græd kun hvis han blev for overtræt eller hvis vi skulle skifte hans ble. og ellers græd han lige en held dag da han ca var 2mdr ca.. men ellers græder han aldrig det gør han heller ikke nu det er sjælden selv om han er 2år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

dejligt nyd det nyd det...

daniel græd kun hvis han blev for overtræt eller hvis vi skulle skifte hans ble. og ellers græd han lige en held dag da han ca var 2mdr ca.. men ellers græder han aldrig det gør han heller ikke nu det er sjælden selv om han er 2år

Jam det lyder sgu godt, nu må vi se!
Jeg havde bare "forberedt" mig på en baby der skreg heeeele natten du ved.. Også får jeg sådan en stille baby, det er sgu dejligt nyder det virkelig ogs!

Anmeld

22. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Jam det lyder sgu godt, nu må vi se!
Jeg havde bare "forberedt" mig på en baby der skreg heeeele natten du ved.. Også får jeg sådan en stille baby, det er sgu dejligt nyder det virkelig ogs!

det kan jeg godt forstå du er det er vidunderligt

Anmeld

22. juni 2012

Mother-love

Vær du kun glad for det. Isabella har heller aldrig grædt kun når hun varsulten og når hun er syg. Men nu græder hun kun når hun er syg og når du slår sig. Eller når hun er i tigerspring. Det er utrolig dejligt.

Anmeld

22. juni 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Min dejlige utroligt nemme søn som nu er 8 dage gammel, græder næsten slet ikk? Han græder kun hvis han er sulten når man skifter ham og der går lidt for lang tid, så blir han lidt utålmodig og ellers kun hvis han ikk liiiiige kan få fat i min nippel når jeg ligger ham til. Men det er kun MEGET kort han lige hyler og det ikk engang specielt højt

Er det altid sådan i starten med de små bebs'er eller skal jeg være forberedt på det kan blive værre med tiden?

(Denne tråd er lavet mest af nysgerrighed. For kunne jo selvf. bare vente og se, men meget rart lige at høre hvordan jeres bebs'er var/er)

min datter på 5 måneder græder kun hvis hun slår sig eller er syg.. 

i starten var det ikke andet end utilfredsse klynk.. 

men det bliver vel værre med tiden, er da hvad jeg har fået a vide  

Anmeld

22. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Min dejlige utroligt nemme søn som nu er 8 dage gammel, græder næsten slet ikk? Han græder kun hvis han er sulten når man skifter ham og der går lidt for lang tid, så blir han lidt utålmodig og ellers kun hvis han ikk liiiiige kan få fat i min nippel når jeg ligger ham til. Men det er kun MEGET kort han lige hyler og det ikk engang specielt højt

Er det altid sådan i starten med de små bebs'er eller skal jeg være forberedt på det kan blive værre med tiden?

(Denne tråd er lavet mest af nysgerrighed. For kunne jo selvf. bare vente og se, men meget rart lige at høre hvordan jeres bebs'er var/er)

Isabella græd heller ikke meget da hun var lille - selv nu hvor hun er 20 mrd. græder hun ikke det vilde, kun hvis hun slår sig, eller ikke får sin vilje (nårh ja og badtiden nu) 

Anmeld

22. juni 2012

Guldimaven

Min dreng på 15 dage græder heller aldrig.. :-) kun lidt brok af og til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.