trampolin en lille! hvor langtid))?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

hvor langtid kan barnet bruge en af de helt mindste tarmpoliner når det er egnet for børn fra 3 år men hvor mange år  frem ? nogen der kan svare mig på det. hvis nu vi skal ha sådan en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nettemor

Jeg ville aldrig vælge den helt lille.. De er nemlig meget hårde i det.. Men der udover så tror jeg der er en max vægt på..

Anmeld

22. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

hvor langtid kan barnet bruge en af de helt mindste tarmpoliner når det er egnet for børn fra 3 år men hvor mange år  frem ? nogen der kan svare mig på det. hvis nu vi skal ha sådan en.

jeg ville hellere ikke koebe saadan en. de er meget haarde og der er bare ikke meget ved dem.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

okay jeg er glad for i deler jeres mening med at det ikke lige er en lille trampolin man skal vælge at købe,

men en anden ting så .

ang en sansegynge kan man købe sådan en hvor stativen kan stå på fliser og såvel ikke kan vælte ? da den ikke skal stå på en græsplæne. ?

og hvis i evt. kender en hjemmeside hvor den kan købes må du gerne skrive linken til mig

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

og det med den gyngestativ den skal ikke være noget lille.

Anmeld

25. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

okay jeg er glad for i deler jeres mening med at det ikke lige er en lille trampolin man skal vælge at købe,

men en anden ting så .

ang en sansegynge kan man købe sådan en hvor stativen kan stå på fliser og såvel ikke kan vælte ? da den ikke skal stå på en græsplæne. ?

og hvis i evt. kender en hjemmeside hvor den kan købes må du gerne skrive linken til mig

man kan faa et gyngestativ til sansegyngen, men den side jeg er paa, koster den over 8000. men har I ikke en bjaelke eller noget, man kan haenge den i?

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

hovsa skrev at den ikke skulle være lille men " mente den skal ikke være for stor.

Yurie må jeg se alligevel. (:

det kan jo være der er andre der kan hjælpe lidt  for vil ikke give sååå meget. man burde kan få den billiger men mener du ikke  den koster 800 / eller hva

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

og nej vi har ingen bjaelke til at sætte sansegynge på:/

Anmeld

25. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

hovsa skrev at den ikke skulle være lille men " mente den skal ikke være for stor.

Yurie må jeg se alligevel. (:

det kan jo være der er andre der kan hjælpe lidt  for vil ikke give sååå meget. man burde kan få den billiger men mener du ikke  den koster 800 / eller hva

http://www.legeakademiet.dk/pl/__Sansegynger_139.aspx

nej den koster 8375

Men man kan sikkert finde billigere.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

den var virkelig smart. (:

håber jeg kunne finde en meget billiger et sted her på netted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.