Jeg bestod!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Tak skal du have søde!! 

Ja jeg må altså indrømme at grunden til at jeg er stolt er også at jeg virkelig sutter max rumpe til alt der har noget med politik at gøre og det har ALDRIG interesseret mig, før efter jeg mødte Anders, så jeg er slet slet ikke inde i noget som helst af hvad der sker i den politiske verden

Så er det jo bare endnu mere sejt med et 7 tal!!

Har I forresten været ude og se hus igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

MyLove E

TILLYKKE du er da sej:-):-):-)

Anmeld

22. juni 2012

serinasmor

fortjener da et smiley-AMOK  

tillykke

Anmeld

22. juni 2012

wamse

Stort tillykke, det er skide godt gået

Anmeld

22. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
22. juni 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Jeg er virkelig stolt af mig selv, for jeg kom op i "Velfærdsamfund og ideologier" med henblik på at jeg skulle nævne de de tre samfundsideologier og derefter kæde to tekster sammen der begge handlede om børnechecken og om hvorvidt den skulle fjernes fra de rigeste i Danmark OG kæde den universielle ideologi sammen med teksterne...

PUHA!!!

Det var virkelig det jeg frygtede at komme op i, for jeg har slet ikke styr på ideologierne, MEN det fik jeg da jeg sad og eksaminerede højt for mig selv i studierummet...

Jeg kom ud i en meeeeget lang forklaring da jeg skulle forklare om børnechecken og hvad det ville betyde hvis den blev fjernet og jeg kom desværre også til at komme med min egen mening om liberalisme ift. den universielle og det skulle jeg selvfølgelig ikke have gjort... Hehe

MEN vigtigst af alt ER at jeg bestod og så med et rigtig fint 7-tal!!

Er MEGET stolt

SÅDAN!!!!! Stort stort tillykke 

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Jeg er virkelig stolt af mig selv, for jeg kom op i "Velfærdsamfund og ideologier" med henblik på at jeg skulle nævne de de tre samfundsideologier og derefter kæde to tekster sammen der begge handlede om børnechecken og om hvorvidt den skulle fjernes fra de rigeste i Danmark OG kæde den universielle ideologi sammen med teksterne...

PUHA!!!

Det var virkelig det jeg frygtede at komme op i, for jeg har slet ikke styr på ideologierne, MEN det fik jeg da jeg sad og eksaminerede højt for mig selv i studierummet...

Jeg kom ud i en meeeeget lang forklaring da jeg skulle forklare om børnechecken og hvad det ville betyde hvis den blev fjernet og jeg kom desværre også til at komme med min egen mening om liberalisme ift. den universielle og det skulle jeg selvfølgelig ikke have gjort... Hehe

MEN vigtigst af alt ER at jeg bestod og så med et rigtig fint 7-tal!!

Er MEGET stolt

Såååååådan der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.