Jeg hader alt der har med penge at gøre lige pt, men gør hvad jeg kan for at jeg har et overblik osv. men syntes pludselig det er træls.. Har 4 lån i alt su lån, brille lån, mobil lån og et lån til min mor.. Og nu syntes jeg bare det ser uoverskueligt ud ._. føler ikke jeg har ret mange penge til mig selv på trods af at jeg nok har det..?
Føler altid at kontoen ender med minium 500 i minus hver måned og ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt ._. jo har en kat men han har en opsparing som jeg tager fra i ny og næ når han skal have noget nyt eller til dyrelægen men vi spiser ikke særlig dyrt vi får godt nok et varmt måltid om dagen men burde der ikke være råd til det? :s hele min økonomi røg bare lige i hundene fordi jeg skulle betale til skolen så jeg kunne forsætte næste år på vuc.. Syntes det er besværligt at få et overblik for vil gerne kunne spare op så vi har nogle penge til at kunne holde sommerferie næste år evt udenlands tur men vil også gerne have lavet en opsparing som kæresten og jeg kan ligge i til hans pige så vi kan spare op til hendes konfirmation om cirka 9 år hvor vi skal betale halvdelen af gildet (medmindre noget går i vejen så vi ender med at skulle holde to fester, så vi skal betale for det hele
) og tænkte det ville være godt at have i baghånden så man ikke bliver "overrasket"
Tror i man kan snakke med nogen tilfældige i banken om dette?
(jeg har ikke selv en bankrådgiver i banken på nuværende tilspunkt og har ikke haft det i et halvt år og ind til kæresten og jeg kan få fælles økonomi så har jeg ikke nogen fast og tale med)
Får stress over at jeg ikke kan holde styr på alt det her...
Anmeld