Regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.943 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Mussen2

Indtil dato har jeg været godt tilfreds med vores regnslag som nu er 3 år gl.
Probæemet med at det bliver utæt er først opstået nu hvor vi ophold os meget ude i regnen i længere tid. Når jeg aflevere støresøster i børnehaven og barnevognen står udenfor i silende regn.

Jeg vil derfor gerne høre fra de af jer, som jævnligt bruger jeres regnslag i silende regn, om hvilket mærke i er glade for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

SukkerDronning

Mussen2 skriver:

Probæemet med at det bliver utæt er først opstået nu hvor vi ophold os meget ude i regnen i længere tid. Når jeg aflevere støresøster i børnehaven og barnevognen står udenfor i silende regn.

Jeg vil derfor gerne høre fra de af jer, som jævnligt bruger jeres regnslag i silende regn, om hvilket mærke i er glade for.

Småfolks, det er skide grimt med alle æblerne, men det virker!

Det er anderledens end de normale, det er den samme kvalitet som regntøj og derfor kan der ligge en vandpytte på barnevognen uden at det betyder noget.

Det for mine varmeste anbefalinger.

Anmeld

22. juni 2012

Mussen2

SukkerDronning skriver:

Småfolks, det er skide grimt med alle æblerne, men det virker!

Det er anderledens end de normale, det er den samme kvalitet som regntøj og derfor kan der ligge en vandpytte på barnevognen uden at det betyder noget.

Det for mine varmeste anbefalinger.

Ok. Dt lyd godt. Dt er nemlig der mit giver op, de på lærret. Der ligger vandpytte, men de trænger igennem. Så dækkenet blover lidt vådt.

Anmeld

22. juni 2012

SukkerDronning

Mussen2 skriver:

Ok. Dt lyd godt. Dt er nemlig der mit giver op, de på lærret. Der ligger vandpytte, men de trænger igennem. Så dækkenet blover lidt vådt.

Præcis, jeg hader de "åndbare" regnslag, de er som en teltdug Hvilket er fint til en lidt regn, men ikke hvis den skal stå i timer og det virkelig tisser ned. Det fra småfolk er ikke "åndbart". Men der er jo hul i regnslaget så de kan fint trække vejret hvis de ligger i vognen Også selvom at man lægger en stofble op foran

Anmeld

22. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Vi har det 'tykke' fra katvig...

Det er lidt stift i det, da det er tykt i gods.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2012

Mussen2

Mor til Frederic og Freya skriver:

Vi har det 'tykke' fra katvig...

Det er lidt stift i det, da det er tykt i gods.

Er i tilfredse med det? Jeg syne flere skriver det ikke holder tæt

Anmeld

22. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Er i tilfredse med det? Jeg syne flere skriver det ikke holder tæt

Ja vi er...

Men katvig har også lavet et der er tyndere i stof, det stod jeg også med først. Men valgte dette istedet..

Anmeld

22. juni 2012

Stumpen

Vi købte en Brio for 6 år siden og har brugt den jævnligt til 2 børn og den fungere upåklageligt - dog er ynlåsen noget følsom..

Anmeld

22. juni 2012

Kofoed.

Jeg kan sige hvad det ikke virker. Vi købte en brio i går og kan give er feed back om nogle måneder det jeg kan lide ved den er, at den har myggenet ved hullet, så ved man at det ikke kommer dyr ind i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.