Graviditetssymptomer eller indbildning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg er nødt til lige at spørge lidt til råds herinde. Jeg plejer normalt at få ømme brystervorter 12 dage før jeg får min menstruation - jeg ved ikke, om det er fordi der har været ægløsning, eller hvad årsagen er, men den er sikker hver gang. Det fortsætter normalt i en lille uges tid, hvor det aftager mere og mere, og jeg får så min menstruation. Min cyklus har været meget lang (svinger typisk fra 45-53 dage) og lidt uregelmæssig siden jeg stoppede med p-piller for et år siden. Denne måned er der så sket det, at jeg allerede på dag 20. (tidligt i forhold til, hvad jeg normalt oplever), får ømme brystvorter. To dage før har min kæreste og jeg haft sex. De ømme brystvorter fortsætter lidt længere end normalt, men er nu helt væk - istedet er det nu hele brystet der er ømt, specielt i siderne. Dette har jeg ikke oplevet før! Ud fra "reglen" om mens 12 dage fra brystvorterne bliver ømme, skulle jeg have menstruation i går, men der er ikke sket noget. Jege r dog lidt øm i lænden og har tendens til en anelse murren i underlivet. Tror I det er mens, der er på vej, eller kan jeg være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Det skal lige siges, at jeg tog en graviditetstest for et par dage siden, fordi jeg har haft en mistanke om graviditet, men den var negativ...

Anmeld

22. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Det skal lige siges, at jeg tog en graviditetstest for et par dage siden, fordi jeg har haft en mistanke om graviditet, men den var negativ...

Ja det kan da godt være graviditetstegn. Når du ikke kender den nøjagtige test dag præsis er det svært at sige om du ikke er gravid eller om du bare har testet for tidligt til at testen kunne vise positiv. Jeg ville teste løbende over de næste par uger hvis det var mig

Anmeld

22. juni 2012

AJbaby

Bum bum.. Ja hvad jeg har læst mig til, kunne det godt lyde som symptomer...   Fingre for dig

Vh A

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak til jer for svar   Det er temmelig svært at vurdere, hvornår der kan testes, når cyklus har været så rodet. Jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed og se, om der sker noget, eller om jeg skal teste igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.