Tak for alt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

M&N

Tusind tak for al støtte og svar på de spørgsmål jeg nu har haft igennem tiden ..

Jeg har været en trofast bruger herinde i snart 4 år, har virkelig nydt mit ophold herinde

Vi havde jo en MA i december 2012, og ingen positiv graviditet test har vist sig endnu, synes det bliver for meget over det hele, både her, på facebook, og andre sider, med gravide og alt det der følger med til en graviditet og op til en evt. graviditet .. Ikke fordi jeg ikke under folk det, det gør jeg, virkelig, men når man ikke selv står i det, men faktisk bare føler sig ved siden af, så er det ikke lige det jeg har lyst til nu ..

Har passeret terminen i lørdags, kan virkelig mærke på mig selv, at jeg må holde en pause fra sådanne nogle sider, og endda også min facebook .. synes det rammer for hårdt lige nu!

Jeg håber at alle jer som prøver at blive gravide, får jeres ønske opfyldt! Og i får den charmetrold i har ønsket jer ..

Jeg er sikker på jeg kommer igen, på et tidspunkt, men vides endnu ikke, men ville ikke lige smutte herfra, uden et kæmpe tak, for alle de kram, støtte, svar og masse andet -jeg har fået igennem min tid her på baby.dk 

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

MorDk

KRAM herfra

...og held & lykke.... ♥

Anmeld

22. juni 2012

M (:

Held og lykke fremover - håber på et snarligt gensyn! 

Anmeld

24. juni 2012

M&N

Tak tøser, men kan åbenbart ikke holde mig væk

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

Uanset hvor kort eller lang pause du vælger, skal du jo ALTID være velkommen tilbage

Anmeld

24. juni 2012

M&N

Nessie skriver:

Uanset hvor kort eller lang pause du vælger, skal du jo ALTID være velkommen tilbage

Tak søde, men det kommer indimellem som pauser. Som jeg ikke lige offentliggøre. Men havde egentlig besluttet mig for at blive væk herinde fra lidt, men jeg kan slet ikke holde mig væk. Synes dog også der er kommet lidt flere emner jeg kan holde mig til og evt. debatere i, da jeg synes det blev for meget med enten prøver, gravide eller folk med børn, bleer og alt muligt:-)

Anmeld

24. juni 2012

4kløver

håber snart at se dig igen.

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak søde, men det kommer indimellem som pauser. Som jeg ikke lige offentliggøre. Men havde egentlig besluttet mig for at blive væk herinde fra lidt, men jeg kan slet ikke holde mig væk. Synes dog også der er kommet lidt flere emner jeg kan holde mig til og evt. debatere i, da jeg synes det blev for meget med enten prøver, gravide eller folk med børn, bleer og alt muligt:-)

Ja, kender det jo desværre godt.
Jeg havde lige brug for en pause efter jeg aborterede sidst, og selvom vi er godt i gang med behandling, så har jeg det stadig svært med de store gravide maver, der bare er overalt.
Og det er jo ikke fordi man ikke under andre deres lykke, man bliver bare så ked af at blive mindet om hvad det er man har mistet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.