Jeg er ved at dø....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Frk.S

Jeg lider heldigvis ikke af det. Men jeg føler med dig. Min kæreste har voldsom pollenallergi, og jeg ved hvor plaget han er af det.

Han har også prøvet nærmest alle slags næsespray, øjendråber, tabletter og naturmedicin - intet har virket, det har bare været penge ud af vinduet.

Nu er han begyndt at få et årligt skud binyrebarkhormon hos lægen, når det begynder at sætte ind. Selvfølgelig skal man ikke gå og pumpe sig med binyrebarkhormon. Men han har valgt at den ene gang om året vil han have det skud, fordi der nærmest har været helt hæmmende for ham når det var værst. Og det virker.
Af og til har han suppleret lidt med næsespray når det var værst - men ellers har dette skud været nok.

Det skulle du måske overveje - i hvert fald at snakke med din læge om det - hvis du er så plaget af det.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

TbCp

rikkeregnbue skriver:

Jeg har selv birk, men ikke så slemt.

Det er bare træls.
Lige nu tager jeg nogle allergipiller der hedder Kestine, der er 20mg i, dobbelt så meget som i andre piller (mener jeg) og de virker rigtig godt på mig!

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frk.S skriver:

Jeg lider heldigvis ikke af det. Men jeg føler med dig. Min kæreste har voldsom pollenallergi, og jeg ved hvor plaget han er af det.

Han har også prøvet nærmest alle slags næsespray, øjendråber, tabletter og naturmedicin - intet har virket, det har bare været penge ud af vinduet.

Nu er han begyndt at få et årligt skud binyrebarkhormon hos lægen, når det begynder at sætte ind. Selvfølgelig skal man ikke gå og pumpe sig med binyrebarkhormon. Men han har valgt at den ene gang om året vil han have det skud, fordi der nærmest har været helt hæmmende for ham når det var værst. Og det virker.
Af og til har han suppleret lidt med næsespray når det var værst - men ellers har dette skud været nok.

Det skulle du måske overveje - i hvert fald at snakke med din læge om det - hvis du er så plaget af det.  

Det kunne være jeg skulle gøre det næste år

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

TbCp skriver:

Det er bare træls.
Lige nu tager jeg nogle allergipiller der hedder Kestine, der er 20mg i, dobbelt så meget som i andre piller (mener jeg) og de virker rigtig godt på mig!

De lyder bekendt, så tror jeg har prøvet dem før

Det er bare så mærkeligt! For de sidste 3-4 år, har det bare slet ikke været så slemt! Og BAM BUM... Så er det bare uudholdeligt i år

Anmeld

22. juni 2012

Københavnermor

rikkeregnbue skriver:

Nej, det har jeg ikke... Kunne være det skulle prøves.

Det kan jo være et forsøg værd..

Jeg havde et meget voldsomt hudproblem, som skyldtes en hormonforstyrrelse og fik anbefalet en akupunktør.. Jeg havde alt at vinde og intet at tabe.. Det gik helt over efter 3 behandlinger! Jeg har ikke været der siden og det er ikke kommet igen!!

Al den medicin min læge havde givet mig havde ingen virkning, overhovedet!!

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu som Moar skriver:

Det kan jo være et forsøg værd..

Jeg havde et meget voldsomt hudproblem, som skyldtes en hormonforstyrrelse og fik anbefalet en akupunktør.. Jeg havde alt at vinde og intet at tabe.. Det gik helt over efter 3 behandlinger! Jeg har ikke været der siden og det er ikke kommet igen!!

Al den medicin min læge havde givet mig havde ingen virkning, overhovedet!!

Ja okay, dejligt at det ikke er kommet tilbage!

Anmeld

22. juni 2012

norenberg

Hvis du døjet sådan kan du hvert forår få en indsprøjtning hos lægen som holder hele sæsonen det får min bror og svigerinde og mærker ikke det mindste til noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.