Matematik eksamen øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

mpr

ØV OS! Min værste skræk faldt ned over hovedet på mig for 5 minutter siden.. Bestod mundtligt matematik i mandags og var overlykkelig fordi jeg kun lige nøjagtig bestod med et 02.. Yay tænkte jeg.! men øv øv nu brød min verden sammen fordi jeg nu ikke ved hvad jeg helt skal gøre da jeg er dumpet den skriftlige

Aner ikke hvad jeg skal gøre nu.. det skyder mine planer helt ved siden af Troede nu er det slut aldrig mere men nu ved jeg ikke om jeg bare kan tage den skriftelige om eller om jeg skal tage et helt år igen med det suk :/ Har slet ikke overskud i mit skema næste år til at tage det igen så det ville skulle være året efter eller på aften hold

Ved ikke hvad jeg ville med det her vel bare ynke mig selv lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

lene

hvilken uddannese er du ved at tage, for  hvis det er en fuld hf skal man jo bare ha et snit på 2 for at bestå

Anmeld

22. juni 2012

jydeinden

lene skriver:

hvilken uddannese er du ved at tage, for  hvis det er en fuld hf skal man jo bare ha et snit på 2 for at bestå

det skal man, men mange uddannelser idag kræver et ret højt gennemsnit desværre

Anmeld

22. juni 2012

mpr

Ja det er hf men kan ikke få et gennemsnit på 2 når jeg har fået 02 og 00

Anmeld

23. juni 2012

lene

det kommer jo helt an på hvad du har fået i dine andre fag og hvilket niveau det er på

Anmeld

23. juni 2012

jydeinden

Chel1992 skriver:

Ja det er hf men kan ikke få et gennemsnit på 2 når jeg har fået 02 og 00

som lene også siger det kommer meget an på hvor mange eksamner du har og på hvilket niveau :-) har selv en fuld hf, dog taget på en hf, jeg dumpede også en eksamen, og fik 02 tre gange, og bestod alligevel samlet set :-)

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Hvad tænker du af uddannelse efter HF og kræver det et bestemt snit? For hvis ikke det kræver et bestemt snit, så er det jo lige meget så længe du har en højere karakter i et andet fag.

Har du overvejet, at du evt. kan tage matematik på fjernstudie, så det ikke presser i dit skema?

Anmeld

24. juni 2012

mpr

Fik snakket med skolen fredag formiddag og har fået tilbudt at kunne tage det på fjernstudie men ved ikke hvor meget jeg vil kunne få ud af det men får lige sommeren til at overveje det i

Samtidig så har jeg også fået af vide at hvis jeg formår at holde mine andre karaktere nogen lunde så vil jeg også stadig kunne bestå en hf så skal jeg bare være sikker på at min uddannelse ikke kræver at jeg har et bestemt snit med matematik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.