Vaccination Tyrkiet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Sidder her og er ved at bestille en impuls-tur til Side i Tyrkiet på lørdag (i overmorgen)
Men så slår det mig - skal vi (vigtigst: min søn på 2) vaccineres for et eller andet først .. ?
Han har alle de "obligatoriske" vaccinationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Sidder her og er ved at bestille en impuls-tur til Side i Tyrkiet på lørdag (i overmorgen)
Men så slår det mig - skal vi (vigtigst: min søn på 2) vaccineres for et eller andet først .. ?

Det mener jeg, at du kan finde oplysninger om på nettet.

Fedt med en impulstur

http://www.rejsedoktor.dk/trip/result.2.34.1.html

Anmeld

22. juni 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Hep. A og B er vist mest til hvis i spiser steder, der er sådan lidt pdf. Limits.

Ring til din læge i morgen tidlig og få vaccinationerne og hør hvilke I skal have

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Hep. A og B er vist mest til hvis i spiser steder, der er sådan lidt pdf. Limits.

Ring til din læge i morgen tidlig og få vaccinationerne og hør hvilke I skal have

Ja jeg tænker også at ringe til lægen i morgen tak for svar

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Vi kom hjem fra en impuls tur til Tyrkiet i sidste uge, og ingen af børnene eller jeg fik nogle vaccinationer, inden vi tog afsted

Hav en god ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.