Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Aprilmor11

Hej piger. Min søn er snart 1 år og 2  måneder, men han har ikke fået en eneste tand endnu.

Han har fået en revne i gummerne som måske kan tyde på en tand, men den har været der i 2 uger nu og ingen tand er kommet op. Men i dag begynder det at bløde ved den revne. Er det normalt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Aprilmor11 skriver:

Hej piger. Min søn er snart 1 år og 2  måneder, men han har ikke fået en eneste tand endnu.

Han har fået en revne i gummerne som måske kan tyde på en tand, men den har været der i 2 uger nu og ingen tand er kommet op. Men i dag begynder det at bløde ved den revne. Er det normalt ??

Følger lige med, det samme er sket her, og han har samme alder. Det bløder dog ikke, men det er rødt, sådan som om der var en blodsprængning. Hvis du forstår.

Håber i snart får nogle bisser Og vi også gør

Anmeld

21. juni 2012

Aprilmor11

sommerbarn<3 skriver:

Følger lige med, det samme er sket her, og han har samme alder. Det bløder dog ikke, men det er rødt, sådan som om der var en blodsprængning. Hvis du forstår.

Håber i snart får nogle bisser Og vi også gør

Det er helt iorden. Min søns revner er sådan lilla agtigt. Vild mærkeligt. Men du følger bare med, så må vi håbe nogen har et svar til os

Og mange tak, det håber jeg også, og også at din søn får nogen snart

Men jo senere jo bedre. De " rigtige " tænder blivere stærkere jo senere mælketænderne de kommer op

Anmeld

21. juni 2012

Aprilmor11

Slet ingen ?

Anmeld

25. juni 2012

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Aprilmor11 skriver:

Det er helt iorden. Min søns revner er sådan lilla agtigt. Vild mærkeligt. Men du følger bare med, så må vi håbe nogen har et svar til os

Og mange tak, det håber jeg også, og også at din søn får nogen snart

Men jo senere jo bedre. De " rigtige " tænder blivere stærkere jo senere mælketænderne de kommer op

Så kom der en tand her! Hvordan går det hos jer?

Anmeld

25. juni 2012

NessaXenia

den revne der er i gummen kommer når tanden liiiige er ved at bryde igennem
den er sort/lilla og kan godt bløde en lille smule

Anmeld

26. juni 2012

Aprilmor11

VanessaBaby skriver:

den revne der er i gummen kommer når tanden liiiige er ved at bryde igennem
den er sort/lilla og kan godt bløde en lille smule

Tak. Den er endelig kommet frem efter at have en revne i 2 uger

Anmeld

26. juni 2012

Aprilmor11

sommerbarn<3 skriver:

Så kom der en tand her! Hvordan går det hos jer?

Også her. Dagen efter brød den frem Endelig. Og tillykke med hans længe ventede tand

Anmeld

26. juni 2012

sommerbarn<3

Aprilmor11 skriver:

Også her. Dagen efter brød den frem Endelig. Og tillykke med hans længe ventede tand

Nå det var godt

Tak, og i lige måde

Anmeld

27. juni 2012

Aprilmor11

sommerbarn<3 skriver:

Nå det var godt

Tak, og i lige måde

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.