puha det er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Silas&Mille

Silas blev lagt i seng kl 19, som han plejer.

Men i dag bliver han ved med at pylre græde, han har gjort det 4 gange nu siden han blev lagt i seng. Der var ingenting da han blev lagt.

Jeg er SÅ tæt på bare og gå ind og tage ham op og lade han lege en 30-45 minutter og så putte ham igen.

Det gør så ondt når han græder, selvom jeg egentligt godt kan hører at det bare er opmærksomheds/pyler.  

Hvad ville du/I havde gjort hvis du/I var i samme situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

onlyme

Silas&Mille skriver:

Men i dag bliver han ved med at pylre græde, han har gjort det 4 gange nu siden han blev lagt i seng. Der var ingenting da han blev lagt.

Jeg er SÅ tæt på bare og gå ind og tage ham op og lade han lege en 30-45 minutter og så putte ham igen.

Det gør så ondt når han græder, selvom jeg egentligt godt kan hører at det bare er opmærksomheds/pyler.  

Hvor gammel er han ?

Min søn har det samme af og til og jeg har læst mig til på nettet at man bare skal lade ham pylrer/græde i 5 min også gå stille og rolig ind til ham putte dynen om ham og med en varm stemme sige godnat, også gentage indtil han sover,.!

Anmeld

21. juni 2012

onlyme

Super hårdt,. Men det virker,. Han startede for 2 mdr siden og vi havde kampen hver aften,. Og vi begyndte at bruge den metode, og nu er det kun engang imellem han gør det og hvis det er flere gange på en uge er det typisk kun meget kort tid,.! Som i 10-15 min hvor det i starten var 1½ time somme tider

Anmeld

21. juni 2012

Janni.

onlyme skriver:

Hvor gammel er han ?

Min søn har det samme af og til og jeg har læst mig til på nettet at man bare skal lade ham pylrer/græde i 5 min også gå stille og rolig ind til ham putte dynen om ham og med en varm stemme sige godnat, også gentage indtil han sover,.!

Sådan gør vi her. Og det virker præcis som du skriver. 

Anmeld

21. juni 2012

Silas&Mille

onlyme skriver:

Hvor gammel er han ?

han blive 1½ her den 6. juli

han gør det ikke en gang i 4-5 minutter. det er faktisk kun nogle få sekunder, maks indtil videre har været 30 sekunder. Men det gør bare så ondt i mit moderhjerte, selvom jeg jo egentligt godt ved at jeg bare burde lade ham ligge så han til sidst falder helt i søvn.

Anmeld

21. juni 2012

K&S

Silas&Mille skriver:

Jeg ville lægge ham ned og nusse ham lidt med jævne mellemrum - herhjemme kommer Anton ikke op af sengen, når først han er blevet puttet  (med mindre han selvfølgelig er syg m.m.)

Anmeld

21. juni 2012

Silas&Mille

K&S skriver:

Jeg ville lægge ham ned og nusse ham lidt med jævne mellemrum - herhjemme kommer Anton ikke op af sengen, når først han er blevet puttet  (med mindre han selvfølgelig er syg m.m.)

det er også kun sket 3-4 gange på et halvt år at Silas er endt inde i vores seng og han var syg alle gangene.

tror bare jeg har haft en lidt for hård dag i dag, så det rammer hårdere end det plejer

Anmeld

21. juni 2012

onlyme

Silas&Mille skriver:

han blive 1½ her den 6. juli

han gør det ikke en gang i 4-5 minutter. det er faktisk kun nogle få sekunder, maks indtil videre har været 30 sekunder. Men det gør bare så ondt i mit moderhjerte, selvom jeg jo egentligt godt ved at jeg bare burde lade ham ligge så han til sidst falder helt i søvn.

Mente nu også mere, min knægt skríger konstant i 5 min indtil vi kommer ind og putter ham igen, også begynder han igen når vi går,. Men ellers ved jeg ikke, prøv med nussen.
Når Benjamin bliver lagt her hjemme bliver han lagt og kommer under ingen omstændigheder op igen,.!

Anmeld

21. juni 2012

Silas&Mille

onlyme skriver:

Mente nu også mere, min knægt skríger konstant i 5 min indtil vi kommer ind og putter ham igen, også begynder han igen når vi går,. Men ellers ved jeg ikke, prøv med nussen.
Når Benjamin bliver lagt her hjemme bliver han lagt og kommer under ingen omstændigheder op igen,.!

Nu har der ikke været noget i en halv time, så  og håber han er faldet godt i søvn nu.

Men det er nu altid rart at hører hvad andre gør i sådanne situationer, for så har man lidt idder til næste gange det måske skeer.

Anmeld

21. juni 2012

onlyme

Silas&Mille skriver:

Nu har der ikke været noget i en halv time, så  og håber han er faldet godt i søvn nu.

Men det er nu altid rart at hører hvad andre gør i sådanne situationer, for så har man lidt idder til næste gange det måske skeer.

Dejligt
Kender det godt, det er virkelig hårdt,.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.