Opdate på "Det er virkelig nervepirrende"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

MyLove E

Ja ENDELIG ringe de tilbage til mig kl 16.. Puha det har været en lang da.

Desværre fik jeg ikke jobbet. Men jeg roste mig og meget og var sikker på jeg snart fik noget.

Jeg syntes det er hårdt at blive ved med at få afslag. Men jeg har stadig mod, for jeg bliver kaldt til en del samtaler, så noget gør jeg da rigtig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Nettemor

Øv.. Næste gang er det dit

Anmeld

21. juni 2012

La´chrissen

Tauf skriver:

Desværre fik jeg ikke jobbet. Men jeg roste mig og meget og var sikker på jeg snart fik noget.

Jeg syntes det er hårdt at blive ved med at få afslag. Men jeg har stadig mod, for jeg bliver kaldt til en del samtaler, så noget gør jeg da rigtig:-)

Det skal nok komme Fedt du bliver taget ind til til samtaler, så noget gør du da rigtig

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

DET er jeg ked af, selvom du fik anerkendelse med på vejen  Vi vil jo gerne have JOBBET. 

Anmeld

21. juni 2012

MyLove E

La´chrissen skriver:

Det skal nok komme Fedt du bliver taget ind til til samtaler, så noget gør du da rigtig

Ja det er skønt:-) Jeg har endda og været gået videre til runde 2 i samtaler. Og denne gang stod de mellem mig en hende der fik det. Så jeg kommer da tættere og tættere:-)

Anmeld

21. juni 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Øv.. Næste gang er det dit

Tak det er dejligt med støtte:-):-)

Anmeld

21. juni 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

DET er jeg ked af, selvom du fik anerkendelse med på vejen  Vi vil jo gerne have JOBBET. 

Ja det er rigtig træls. Men ved jo godt at de skal vælge en.. Men næste gang så er det mig:-):-):-) Og dig:-)

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Ja det er rigtig træls. Men ved jo godt at de skal vælge en.. Men næste gang så er det mig:-):-):-) Og dig:-)

Ja, det vil vi rigtig gerne! 

Anmeld

21. juni 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Ja, det vil vi rigtig gerne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.