hjæææææææææææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

Min datter har intet sprog, men har stor sprogforståelse, hun er 2 .3 år...

HUn SKRIGER fra hun vågner til hun går i seng....og det er ikke for at overdrive, hun vitterlig skriger fra morgen tili aften....

Hun skriger IKKE fordi hun er sur eller ked af det....jeg oplever hende aldrig i dårligt humør, hun er altid glad og aldrig syg...

Hun er blevet tjekket af en læge samt ørelæge, og hendes øre fejlede intet, og har aldrig gjort det...

Men nu har hendes skrigeri stået på i 4 måneder (og man får vitterlig hovedepine af hendes høje c) og syntes jeg har prøvet alt, for at få hende til at stoppe det....men intet hjælper

er der nogen der har prøvet det samme?? og er der evt nogen der har lidt redskaber til hvad man kan gør ved det??

Jeg har prøvet time out -intet hjælp

Jeg har prøvet at fortælle hende stille og roligt at hun ikke skal skrige så højt - intet hjælp

Jeg har prøvet og følge hende på værelset, og sagt at hun må være herinde mens hun skriger, og at hun må komme ud til mig når hun er færdig -intet hjælp

Jeg har bedt læge og ørelæge om hjælp, men de sagde bare at det vidste de ikke - hmmmmmmmmmmmmmm

Hvad kan jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

ledermus

ved ikke hvad man kan gøre men vil da lige give et og håber for dig du finder en løsning

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

ved ikke hvad man kan gøre men vil da lige give et og håber for dig du finder en løsning

tak

Anmeld

21. juni 2012

Klumpe-dumpe

Jeg forstår ikke helt

Skriger din datter som i græder højt eller skriger/råber hun højt eller hvordan?

Anmeld

21. juni 2012

aarhusmor

Jeg var i praktik i en vuggestue og der var der en pige der gjorde det samme. Pædagogerne mente det var fordi hun var sur over at man ikke hele tiden holdt hende i hånden og derfor skulle hun ikke holdes i hånden, hvilket jeg var uenig i. Men nok om det. En dag holdt det bare lige pludselig op.

Anmeld

21. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

HUn SKRIGER fra hun vågner til hun går i seng....og det er ikke for at overdrive, hun vitterlig skriger fra morgen tili aften....

Hun skriger IKKE fordi hun er sur eller ked af det....jeg oplever hende aldrig i dårligt humør, hun er altid glad og aldrig syg...

Hun er blevet tjekket af en læge samt ørelæge, og hendes øre fejlede intet, og har aldrig gjort det...

Men nu har hendes skrigeri stået på i 4 måneder (og man får vitterlig hovedepine af hendes høje c) og syntes jeg har prøvet alt, for at få hende til at stoppe det....men intet hjælper

er der nogen der har prøvet det samme?? og er der evt nogen der har lidt redskaber til hvad man kan gør ved det??

Jeg har prøvet at fortælle hende stille og roligt at hun ikke skal skrige så højt - intet hjælp

Jeg har prøvet og følge hende på værelset, og sagt at hun må være herinde mens hun skriger, og at hun må komme ud til mig når hun er færdig -intet hjælp

Jeg har bedt læge og ørelæge om hjælp, men de sagde bare at det vidste de ikke - hmmmmmmmmmmmmmm

Hvad kan jeg gøre???

Har du overvejet talepædagog?

Og evt få en udredning gennem lægen (elle er det vs eller dagpleje?) - tænker måske autisme?

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Jeg forstår ikke helt

Skriger din datter som i græder højt eller skriger/råber hun højt eller hvordan?

Hun skriger, ligesom hvis man selv kilder sit barn og det så skriger højt af glæde

Anmeld

22. juni 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Hvad kan jeg gøre???

Hmm, tænker at grunden til hun skriger er, at hun måske er frustreret over hendes manglende sprog?

Hvad siger dp/vs?

Kan godt forstå at det er træls at høre på..
Kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.