Min datter har intet sprog, men har stor sprogforståelse, hun er 2 .3 år...
HUn SKRIGER fra hun vågner til hun går i seng....og det er ikke for at overdrive, hun vitterlig skriger fra morgen tili aften....

Hun skriger IKKE fordi hun er sur eller ked af det....jeg oplever hende aldrig i dårligt humør, hun er altid glad og aldrig syg...
Hun er blevet tjekket af en læge samt ørelæge, og hendes øre fejlede intet, og har aldrig gjort det...
Men nu har hendes skrigeri stået på i 4 måneder (og man får vitterlig hovedepine af hendes høje c) og syntes jeg har prøvet alt, for at få hende til at stoppe det....men intet hjælper 
er der nogen der har prøvet det samme?? og er der evt nogen der har lidt redskaber til hvad man kan gør ved det??
Jeg har prøvet time out -intet hjælp
Jeg har prøvet at fortælle hende stille og roligt at hun ikke skal skrige så højt - intet hjælp
Jeg har prøvet og følge hende på værelset, og sagt at hun må være herinde mens hun skriger, og at hun må komme ud til mig når hun er færdig -intet hjælp
Jeg har bedt læge og ørelæge om hjælp, men de sagde bare at det vidste de ikke - hmmmmmmmmmmmmmm
Hvad kan jeg gøre???

Anmeld