Fransk bulldog hvalp.. hjælp til øret :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.462 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

banana3

heeej Baby bruger, lige et spørgsmål til vores lille hvalp, vi har 2 dejlige fanske på 12 uger og 9 uger, ham på ni ugers øre har stået op siden vi fik ham, men nu hænger det ene pludselig, og har gjort i 2 dage nu, hvordan kan det være? Det gør os bestemt ingen ting, men vi undre os bare over det, kan det være sket hvis de har leget for volsomt eller? 

Vores store havde det også, men det varede kun 20-30 min, og det var fordi han havde sovet på øret, nogle der ved hvad det kan være ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Princesspigen

banana3 skriver:

heeej Baby bruger, lige et spørgsmål til vores lille hvalp, vi har 2 dejlige fanske på 12 uger og 9 uger, ham på ni ugers øre har stået op siden vi fik ham, men nu hænger det ene pludselig, og har gjort i 2 dage nu, hvordan kan det være? Det gør os bestemt ingen ting, men vi undre os bare over det, kan det være sket hvis de har leget for volsomt eller? 

Vores store havde det også, men det varede kun 20-30 min, og det var fordi han havde sovet på øret, nogle der ved hvad det kan være ? 

hvad det kan være ved jeg ikke

vi fik selv vores franske da hun var lige omkring de 2 år

men hvis ikke der er nogle sår eller andet der generer ørene ville jeg tænke at så ung en hund at de måske ikke er helt "stabile" endnu og det så senere kommer op igen på fuld tid..

vil ihværtifal ikke som andre franske bulldog ejer anbefale at bruge elastiller rundt om ørene osv for det syndes jeg klart er dyre mishandling..

Anmeld

21. juni 2012

banana3

Princesspigen skriver:

hvad det kan være ved jeg ikke

vi fik selv vores franske da hun var lige omkring de 2 år

men hvis ikke der er nogle sår eller andet der generer ørene ville jeg tænke at så ung en hund at de måske ikke er helt "stabile" endnu og det så senere kommer op igen på fuld tid..

vil ihværtifal ikke som andre franske bulldog ejer anbefale at bruge elastiller rundt om ørene osv for det syndes jeg klart er dyre mishandling..

Tusind tak for dit svar, det lyder rigtig fornuftigt som du siger, at de ikke er helt stabile endnu. Har snakket med en veninde, som stort set ved alt om franske, og hun siger at det er fordi at den mangler lidt energi til at holde den oppe, den har nemlig været syg, så det klart nok den lige skal samle kræfter Tak for dit svar

Anmeld

21. juni 2012

Princesspigen

banana3 skriver:

Tusind tak for dit svar, det lyder rigtig fornuftigt som du siger, at de ikke er helt stabile endnu. Har snakket med en veninde, som stort set ved alt om franske, og hun siger at det er fordi at den mangler lidt energi til at holde den oppe, den har nemlig været syg, så det klart nok den lige skal samle kræfter Tak for dit svar

jamen selv tak, og når den lille lige ha været syg giver det endnu mere god mening  

så mon ikke det kommer op igen

Anmeld

21. juni 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

banana3 skriver:

Det er heeeelt normalt vi har selv en fransk og har fransk i familien det er normalt de stritter som helt små , er før man køber dem eller i starten. Så lægger et eller begge øre sig ned i nogle uger og pludselig kan et eller begge stritte nogle uger igen vores bukkede på en mærkelig måde !!! Helt skævt i nogle uger, og op og ned i noget tid

Anmeld

21. juni 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:

Det er heeeelt normalt vi har selv en fransk og har fransk i familien det er normalt de stritter som helt små , er før man køber dem eller i starten. Så lægger et eller begge øre sig ned i nogle uger og pludselig kan et eller begge stritte nogle uger igen vores bukkede på en mærkelig måde !!! Helt skævt i nogle uger, og op og ned i noget tid

Hov mente i starten at det var normalt de LÅ ned som små, ørene er meget bløde og gummi agtig og brusken bliver hårdere så de rejser og lægger sig i nogle måneder indtil de tilsidst bedste står her var det en lang process mé vores ))) en af gangene var det fra den ene dag til den anden og kun en da så tilbage igen- op og ned Hihi, men det skal nok ende godt !! men de ser sku så søde ud uanset op eller ned eller begge dele men de ender oppe begge to, bare rolig- det er jo kendemærket/varemærkeret Hihi

Anmeld

21. juni 2012

banana3

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:

Tusind tak for dit svar  

Det er jeg bare SÅÅÅ gld for du skriver, han ser helt doven ud nu det lille pus  

Anmeld

21. juni 2012

banana3 skriver:

Tusind tak for dit svar  

Det er jeg bare SÅÅÅ gld for du skriver, han ser helt doven ud nu det lille pus  

Hihi jah de ser helt anderledes ud vores lignede en Mobs den ene dag og en fransk dagen efter i laaaang tid haha, så sjovt at se og vende sig til hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.