Åh jeg er nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

SRP

Hej piger

Nu kommer der et lidt mærkeligt spørgsmål, men har brug for svar.

Jeg oplever at jeg engang imellem på første menstruationsdag får en stikken ved endetarmen (sådan føles det). Det gør ikke særlig ondt og er heller ikke konstant, men jeg undrer mig over det. Jeg er vildt bange for det er endometriose, da jeg døjer emd pco Men ved min livmoder er en smule bagoverbøjet så tænker det måske er fordi livmoderen trykker på tarmen (de ligger jo tæt, hvis den er bagoverbøjet). Jeg kan nok ikke bare lige få en kikkertundersøgelse, da det jo ikke er noget man lige gør. Jeg er blevet scannet og fået lavet en HSG og der var intet at se (var dog heller ikke det de kiggede efter der).

Er der nogen som har oplevet lignende fornemmelser????

Er meget nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Hej piger

Nu kommer der et lidt mærkeligt spørgsmål, men har brug for svar.

Jeg oplever at jeg engang imellem på første menstruationsdag får en stikken ved endetarmen (sådan føles det). Det gør ikke særlig ondt og er heller ikke konstant, men jeg undrer mig over det. Jeg er vildt bange for det er endometriose, da jeg døjer emd pco Men ved min livmoder er en smule bagoverbøjet så tænker det måske er fordi livmoderen trykker på tarmen (de ligger jo tæt, hvis den er bagoverbøjet). Jeg kan nok ikke bare lige få en kikkertundersøgelse, da det jo ikke er noget man lige gør. Jeg er blevet scannet og fået lavet en HSG og der var intet at se (var dog heller ikke det de kiggede efter der).

Er der nogen som har oplevet lignende fornemmelser????

Er meget nervøs.

ja det har jeg tit og det er helt normalt..

Anmeld

21. juni 2012

SRP

Er glad for jeg ikke er den eneste. Det er ikke fordi det gør meget ondt, men føles som lidt stikken/jag. Håber i hvert fald det skyldes livmoderen presser på tarmen. Hvordan føles det hos dig, hvis jeg må spørge

Anmeld

21. juni 2012

SRP

Andre som har det på samme måde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.