Hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Bare mig..

Jeg blev ringet op idag at jeg skulle hente min datter fordi hun var blevet syg. MEGET pludselig! Der var intet til morgen, men klokken halv tolv blev jeg altså ringet op.

Vi var hjemme kl 12 ca, og siden har hun sovet non stop stort set. Hun har lige fået læst tre små bøger, men det er også det. Hun fik EN lille tår vand og EN lille tår cola (jaja, jeg vil jo forkæle ) hun fik havregryn til morgen. Mere har hun ikke fået. Hun havde 39 i feber sidst jeg målte.

Tror i jeg skal være bekymret?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Savannah

Stakkels lille pige. Ved ikke hvor bekymret du skal være, men hold øje at med feberen ikke bliver for høj. Masser af væske og hvis hun bliver dårligere så ring til vagtlægen Det var lige mine bud..

God bedring med hende

Anmeld

21. juni 2012

Bare mig..

Sally-Slingshot skriver:

Stakkels lille pige. Ved ikke hvor bekymret du skal være, men hold øje at med feberen ikke bliver for høj. Masser af væske og hvis hun bliver dårligere så ring til vagtlægen Det var lige mine bud..

God bedring med hende

Ja ville også umiddelbart sige en masse væske, men problemet er for det første at hun sover og det andet at hun ikke vil have noget

Mange tak for dit svar

Anmeld

21. juni 2012

Savannah

MGN~NGM<3 skriver:

Ja ville også umiddelbart sige en masse væske, men problemet er for det første at hun sover og det andet at hun ikke vil have noget

Mange tak for dit svar

Ja det er selvfølgelig lidt svært.. Håber hun får det bedre snart :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.