går vandet på en kat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min gamle mis fødte ned mellem tremmerne i en gammel seng ( de tremmer madrassen ligger ovenpå ) og ned i en skuffe. Vi havde sengen stående i kælderen og havde rejst madrassen op, så hun ik sku finde på at føde på sengen.

Resultatet blev desvære at kun en killing overlevede, da hun jo ik ku komme ned til dem, mellem tremmerne og ned i skuffen. Vi fandt først killingen flere timer efter hun havde født, fordi hun kom og miauede og ville ha os med ned i kælderen til killingen. Så alle steder er et muligt gemmested! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Becks

Hvorfor har I ikke haft hende til dyrlæge. hvis I har mistænkt hun var drægtig?

men som andre skriver, så kan hun have gemt dem alle steder, hvis I finder dem, så lad være med at røre dem, da hun kan afvise dem i starten. hvis hun dufter andre har rørt dem..

Anmeld

21. juni 2012

Vidunderligeunger

Becks skriver:

Hvorfor har I ikke haft hende til dyrlæge. hvis I har mistænkt hun var drægtig?

men som andre skriver, så kan hun have gemt dem alle steder, hvis I finder dem, så lad være med at røre dem, da hun kan afvise dem i starten. hvis hun dufter andre har rørt dem..

der er forskellige måder at have kat på og en dyrlæge kan jo kun bekræfte en graviditet, tænker jeg? 
Det er heller ikke meningen at vi skal have vores til dyrlæge hvis den bliver drægtig.. 

Anmeld

21. juni 2012

Becks

Vidunderligeunger skriver:

der er forskellige måder at have kat på og en dyrlæge kan jo kun bekræfte en graviditet, tænker jeg? 
Det er heller ikke meningen at vi skal have vores til dyrlæge hvis den bliver drægtig.. 

Tænker også mere, at det var for at få bekræftet den var drægtig, så man er forberedt

Anmeld

21. juni 2012

Vidunderligeunger

Becks skriver:

Tænker også mere, at det var for at få bekræftet den var drægtig, så man er forberedt

nååh på den måde... jeg troede det var en løftet pegefinger 

Anmeld

21. juni 2012

Becks

Vidunderligeunger skriver:

nååh på den måde... jeg troede det var en løftet pegefinger 

Nej overhovedet ikke

Jeg undrede mig bare, for hvis jeg havde mistænkt min kat for at være drægtig, så ville jeg da lige have vendt det med dyrlægen

Anmeld

21. juni 2012

Kris89

Becks skriver:

Nej overhovedet ikke

Jeg undrede mig bare, for hvis jeg havde mistænkt min kat for at være drægtig, så ville jeg da lige have vendt det med dyrlægen

der er mange måder at have kat på... jeg ville godt nok ikke have ofret penge på det... de går jo ikke så længe og enten kommer der killigner (hvilket der ofte gør, hvis det er en hun kat ) ellers gør der ikke...

det er mange penge hver gang man lige skal "vende" noget med en dyrlæge...

(på ingen måde negativt )

Anmeld

21. juni 2012

Becks

Kris89 skriver:

der er mange måder at have kat på... jeg ville godt nok ikke have ofret penge på det... de går jo ikke så længe og enten kommer der killigner (hvilket der ofte gør, hvis det er en hun kat ) ellers gør der ikke...

det er mange penge hver gang man lige skal "vende" noget med en dyrlæge...

(på ingen måde negativt )

Ja det kan blive en dyr fornøjelse, men måske det bare er mig, men jeg ville gerne have det vendt.. Så jeg kunne være forberedt

tager det ikke personligt

Anmeld

21. juni 2012

Kris89

Becks skriver:

Ja det kan blive en dyr fornøjelse, men måske det bare er mig, men jeg ville gerne have det vendt.. Så jeg kunne være forberedt

tager det ikke personligt

det er så svært at skrive sin mening herinde i tiden sys jeg

er simpelthen så bange for at folk tager det personligt og som en anden misfortolkede dit indlæg... det er jo ikk meningen

Anmeld

21. juni 2012

Becks

Kris89 skriver:

det er så svært at skrive sin mening herinde i tiden sys jeg

er simpelthen så bange for at folk tager det personligt og som en anden misfortolkede dit indlæg... det er jo ikk meningen

Det har du helt ret i, især når man ikke kan se kropssproget også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.